Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

mevrouw Aikaterini

Very kind and smiley.I didn’t wait at all and the result was exactly what I needed.

They understood immediately what I wanted

mevrouw Langelaar

Ik vond het een fijn ontvangst, en de kapper student was echt heel goed! ben heel tevreden met mijn haar.

ik vond alles eigenlijk heel goed gaan

mevrouw Baks

Fijn geknipt, prima resultaat

goede communicatie, snel en professioneel geknipt

Meneer yildiz

We waren met zijn 2 ik ben wel goed geknipt mijn partner helaas niet hij wou alleen de puntjes maar ze heeft teveel geknipt ook was er achter nog haar over gelaten wat we bij thuiskomst zagen op... We waren met zijn 2 ik ben wel goed geknipt mijn partner helaas niet hij wou alleen de puntjes maar ze heeft teveel geknipt ook was er achter nog haar over gelaten wat we bij thuiskomst zagen op zijn nek. Ik heb gelukkig wel een goede kapper gehad alles was naar wens

Vriendelijk snel

heer van der Velden

Snel geholpen

mevrouw Voss

Heel goed

Je wordt met aandacht geknipt en gecontroleerd door een docent

mevrouw Kageler

Fixing a coloring mistake

Lovely student

mevrouw Teijema

Super goed geknipt door Jayda! M’n haar heeft nog nooit zo leuk gezeten :)

Gezellig, goed geknipt

nvt

Prima knipbeurt, nooit wat te klagen. Duurt altijd erg lang, wat niet per se een probleem is maar wel icm de steeds hogere prijs. Op enig punt wordt het gunstiger om naar een normale kapper te gaan... Prima knipbeurt, nooit wat te klagen. Duurt altijd erg lang, wat niet per se een probleem is maar wel icm de steeds hogere prijs. Op enig punt wordt het gunstiger om naar een normale kapper te gaan (als man met 'simpel' haar)

vriendelijkheid, knipbeurt

mevrouw DenOuden

Goed ontvangst geen lange wachtijd.

Goed uitgevraagd wat ik wil