Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

heer Van eck

Het aandacht voor de klanten
Dat moet zo blijven

heer Laurens

Vertrouwd, prima

direct geholpen, vriendelijk

mevrouw Hilhorst

Altijd tevreden. Maar (sommige) studenten zouden misschien kunnen doen alsof het leuk vinden. Als ze staan te wachten op de docent, staan ze er ongeïnteresseerd bij, af en toe gapend, meer met... Altijd tevreden. Maar (sommige) studenten zouden misschien kunnen doen alsof het leuk vinden. Als ze staan te wachten op de docent, staan ze er ongeïnteresseerd bij, af en toe gapend, meer met elkaar bezig, dan met hun klant....alsof het een moetje is....zou voor de mensen die daar komen een leuker gezicht zijn. Misschien ligt het aan de leeftijd?

Vriendelijk

mevrouw Animashaun

Goed geknipt!

Aandacht voor verzorging haar

mevrouw Petalas

De kapster die ik kreeg toegewezen was heel goed en luisterde naar mijn wensen. Ze werken hier professioneel en om eerlijk te zijn word je hier beter behandeld dan in een gewone salon.

Professioneel, gedreven leerkracht, goed advies en super eindresultaat.

mevrouw Rath

Gemotiveerde leerlingen en goede begeleiding

mevrouw Weststrate

Het was een goede ervaring met een lieve meid. Ze luisterde goed naar wat ik wilde en we hebben gezellige gesprekken gehad. Daarnaast gaf ze ook nog wat goede tips over haarverzorging toen ik... Het was een goede ervaring met een lieve meid. Ze luisterde goed naar wat ik wilde en we hebben gezellige gesprekken gehad. Daarnaast gaf ze ook nog wat goede tips over haarverzorging toen ik daarnaar vroeg.

Lieve meid, luistert naar mijn wensen, resultaat was mooi.

mevrouw Steveninck

Leraar was fijn, student was echter niet zo klantvriendelijk en luisterde niet goed naar mijn wens

Leraar begrijp mijn wens relatief goed

mevrouw Jockin

Super lief meisje en heel goed geknipt! De docent kwam ook controleren wat fijn was!

Alles gaat snel

mevrouw de Graaf

Fijn geholpen aan een fris kapsel

Vrolijke studenten die elkaar goed helpen