Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Sabine

Ondanks dat de highlights zijn gedaan door leerling die werd begeleid door docent, is het resultaat echt een grote teleurstelling. Ik lijk wel een lapjeskat, rode vlekken en strepen. Weet dat het... Ondanks dat de highlights zijn gedaan door leerling die werd begeleid door docent, is het resultaat echt een grote teleurstelling. Ik lijk wel een lapjeskat, rode vlekken en strepen. Weet dat het een school is, maar dit is echt zonde geld. Ruim €180 betaald, ik durf het ook niet meer bij de Akademie te laten herstellen juist omdat de docent meehielp, vertrouwen dat het dus alsnog goed komt heb ik daarom niet. Afspraak gemaakt bij professionele kleurspecialist. Jammer, want ik had wel echt vertrouwen dat dit wel oké zou zijn na eerder te zijn geweest. Niet meer voor mij.

Vriendelijk en professioneel

heer Hollander

Alsof het een 'echte' kapsalon was

Werd interesses getoond in mijn haarwensen, we bleven leuk in gesprek

Nina De wijn

Ellen heeft mij haar goed geknipt, nam de tijd voor mij, en liet mij op mijn gemak voelen. Ben erg blij met het resultaat en ging met een lach weg!

Goed advies
Uitgebreid de tijd genomen
Heel gezellig

heer van der Veen

Aardige mensen, goede prijs/kwaliteit.

Weer ingepland bij een degene die mij voorheen ook knipte en nog min of meer wist hoe ik het wilde.

van WIjk

Helemaal tevreden en kom volgende keer weer terug

Knipte goed

mevrouw Kooiker-Verlinden

Afspraak was snel te boeken.

Hartelijke ontvangst. Duidelijke uitleg.

mevrouw Ozutok

Ik ga speciaal naar de kappersacademie omdat ik vind dat veel gewone kappers niet goed zijn . Bijna elke kapper die ik in Amsterdam heb bezocht kijkt naar wat ik ben en niet naar wie ik ben.

Hij knipte rustig en snel zonder domme vragen te stellen. Hij had geen attitude en bleef gewoon zichzelf wat ik altijd prettig vind. Als vrouw ben ik veel jaloezie en attitude gewend van vrouwen en... Hij knipte rustig en snel zonder domme vragen te stellen. Hij had geen attitude en bleef gewoon zichzelf wat ik altijd prettig vind. Als vrouw ben ik veel jaloezie en attitude gewend van vrouwen en veel mannelijke kappers die vrouwen knippen nemen dat gedrag over met de veronderstelling dat vrouwen dat zo willen. Deze jongen die mij knipte deed daar niet aan mee. Ik hoop dat hij altijd zichzelf blijft . Ook vrouwen zijn gewone mensen namelijk en willen gewoon geknipt worden. Ik heb genoeg zelfvertrouwen om mezelf te zijn en hij accepteerde dat . Ik kwam binnen met grijze haren en hij stelde geen verfbehandeling voor. Dat vond ik ook erg goed want ik hoef ook niet als een 18 jarige eruit te zien.Hij was erg goed in het volledige accepteren van mij als klant. Ik ben een hardwerkende vrouw en ik hoef geen enkel attitude te accepteren. Hij voelde dat erg goed aan. Mijn complimenten voor hem. Want ik ben wie ik ben. Ik wil geen rol spelen als vrouw want ik ben al een vrouw.🙂

heer huisman

Altijd goed!

je hoeft niet te wachten

Loo

Ik had een goede ervaring met de kappersakademie. Ik zou zeker een volgende keer terugkomen. Ik ben blij met hoe mijn haar geknipt is, wel moest ik vrij lang wachten.

Vriendelijkheid, goede verzorging, blij met resultaat

mevrouw Roedel

Heel goed