Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

heer Nieuwenhuizen

Eerste keer bij NKA is mij heel goed bevallen. Aardige kapper, rustig en met gerichte vragen over m’n haar.

Vriendelijk ontvangst en duidelijk.

heer van Scherpenzeel

Altijd tevreden. Nu niet. In twee jaar tijd op dezelfde dag afgebeld.
Dit wordt gedaan door een student met de mededeling dat het veelste druk is en er heel weinig studenten zijn.
Dit was...
Altijd tevreden. Nu niet. In twee jaar tijd op dezelfde dag afgebeld.
Dit was nog de enige dag in de week dat er online een plek was .
Na bellen met de docent bleek te helpen, de student had een fout gemaakt .
Dat kan! Wel heel onhandig.

Goed geknipt.

mevrouw van der Veldt

Het gaf mij het idee dat zij niet graag wilde helpen; heb langer dan kwartier moeten wachten.

Mv Engelbrecht

Eerdere ervaringen waren goed, maar deze keer werd ik opgebeld terwijl ik onderweg was. Ze wou mijn afspraak annuleren! Ik zei dat het niet kon, en kon gelukkig nog terecht maar het was zo... Eerdere ervaringen waren goed, maar deze keer werd ik opgebeld terwijl ik onderweg was. Ze wou mijn afspraak annuleren! Ik zei dat het niet kon, en kon gelukkig nog terecht maar het was zo onprofessioneel. Verder hoorde ik de studenten lachend anderen afbellen. Ja, dit kan echt niet! Ik snap dat het studenten zijn maar met iedere betaalde service hoort toch een bepaalde mate van professionaliteit - mensen rekenen op zo een afspraak. Wellicht moet je daarna naar een belangrijke afspraak waar je niet terecht kan met ongewassen, ongekapt haar.

heer Hoogeveen

hoef niet lang te wachten

mevrouw Hiltermann

Heel fijn

Heel aardig en open

mevrouw Persitz

Great!!

The girl who cut my hair (amaris) was a very good listener

Saloua Tanan

Al meerdere keren geweest telkens zeer vriendelijke en geduldige studenten welke goed vragen naar wat je wil en je met het proces meenemen.

Vriendelijk personeel

mevrouw Feil