2022 beoordelingen

Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Wachttijd

2022 Reviews

mevrouw Meijers

Zeer prettig

Werd meteen geholpen, kreeg drinken aangeboden

mevrouw Van der Zel

Vriendelijke ontvangst, mooie ruimte, even zoeken naar het optimale eindresultaat.

Zeer vriendelijk

mevrouw Meesen

Ik ga altijd heel graag bij de kapperakademie. De ontvangst is er altijd heel fijn. Ze zijn supervriendelijk, sociaal en zorgzaam. Het is fijn dat de tijd genomen wordt om rustig uit te kunnen... Ik ga altijd heel graag bij de kapperakademie. De ontvangst is er altijd heel fijn. Ze zijn supervriendelijk, sociaal en zorgzaam. Het is fijn dat de tijd genomen wordt om rustig uit te kunnen leggen wat je wil. Verder is het heel fijn dat de docent zo aanwezig is in de zaak en dat het eindresultaat gecontroleerd wordt.
Het enige minpunt dat ik heb, is dat ik iedere keer al gemerkt heb dat wanneer ik om een v-cut vraag, ik die niet krijg. Er wordt eigenlijk altijd vrij recht geknipt.

Iedereen is supervriendelijk en sociaal ingesteld. Er wordt goed voor je gezorgd (aanbieden drankje, controleren of temperatuur water goed is, tijd nemen om uit te zoeken wat je wil, tijdens knippen... Iedereen is supervriendelijk en sociaal ingesteld. Er wordt goed voor je gezorgd (aanbieden drankje, controleren of temperatuur water goed is, tijd nemen om uit te zoeken wat je wil, tijdens knippen controleren of lengte goed is...)

heer Behr

Erg prettige service, vragen veelal feedback tijdens knippen. Wel 10-15min moeten wachten voor mn beurt.

Open uitstraling. Rustig, vrolijk.

mevrouw Smits

Heel goed!

Leuk meisje en luisterde goed

heer Groot

Goede controle

Prima - wat meer basic en kort dan eerdere bezoeken

Korte wachttijd, prima geknipt

mevrouw Rijnvis

Super! Ik ben altijd blij met het eindresultaat.

Vriendelijk en snel

M

Correct en aardig

mevrouw van Stekelenburg

Geweldig

Goed geknipt, aardige kapsters die goed luisteren