2022 beoordelingen

Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

2022 Reviews

mevrouw Higgins

Ik ben erg blij met mijn nieuwe kapsel! Het overleg en advies op basis van mijn wensen ging uitstekend, net zoals het knippen zelf. Deze vrouw kan nu al niet alleen mooi knippen, maar ook goed... Ik ben erg blij met mijn nieuwe kapsel! Het overleg en advies op basis van mijn wensen ging uitstekend, net zoals het knippen zelf. Deze vrouw kan nu al niet alleen mooi knippen, maar ook goed luisteren en wensen vertalen naar iets wat bij mij past. Veel dank!

Ik voelde me gelijk welkom. De sfeer is ook prettig, ook hoe je geholpen wordt.

heer Heymans

Gastvrij, goede service en sociale mensen

mevrouw Blacquière

Super fijn geholpen.

Fijn dat lerares altijd mee kijkt en tot slot even checkt.

mevrouw Verlinde

Prettige kapsalon, professionele dienstverlening

Hartelijke, persoonlijke ontvangst. Keurig op tijd geholpen. Vriendelijk personeel.

mevrouw Wygas

Zoals altijd geweldig!

vriendelijkheid

mevrouw Van Den Biggelaar

Het was zeker niet slecht, maar er waren wel wat verbeter punten. Zo vond ik het gek dat ik moest wachten, terwijl ik de enige klant binnen was in het begin. Mijn wens voor mijn haar is matig... Het was zeker niet slecht, maar er waren wel wat verbeter punten. Zo vond ik het gek dat ik moest wachten, terwijl ik de enige klant binnen was in het begin. Mijn wens voor mijn haar is matig uitgevoerd. Ik heb ook geen spiegel gezien zodat ik mijn kapsel van achter kon bekijken. Mijn haar werd ook niet in model gebracht hoe ik het altijd draag, de kapster zei als antwoord "oh ja je mag je scheiding zelf de andere kant op doen"

Erg vriendelijk

mevrouw De lange

Zeer goed

Professioneel en vriendelijk

mevrouw Kunst

Prima! Ik moest wel 20 minuten wachten dat was wat jammer. Daarna snel en vlot geknipt.

Vriendelijke kapper

mevrouw Nativ