Kwaliteit
Kennis & Vakmanschap
Info over status order
Keuze assortiment
Prijs

Onze ervaringen zijn goed.

Goede kwaliteit.

Linda heijne

Voor het eerst vlees besteld, we gaan minder vlees eten en als we dan vlees eten, willen we een eerlijk stukje vlees op ons bord, van dieren die een goed leven hebben gehad en niet volgepropt zijn... Voor het eerst vlees besteld, we gaan minder vlees eten en als we dan vlees eten, willen we een eerlijk stukje vlees op ons bord, van dieren die een goed leven hebben gehad en niet volgepropt zijn met allerhande zooi.

M’n bestelling werd later bezorgd, maar werd keurig gebeld dat het later werd. Voelde me ietwat schuldig, dat hij nog tegen 22.30 m’n bestelling kwam brengen.

A.A. Zwart

Uitstekende producten! Het kan niet beter!

Voortdurende aandacht voor de kwaliteit van de producten.

Goed netjes vlug

Contact houden en heel aardige chauffeur,
Maar belangrijkst is de afkomst van het vlees en de prijs. Super vind ik de verpakking dn aanlevering zó strak!

Wat kun je nou met de bonuspunten?

SM Kuijl-Braun

Alles prima verlopen

Informatie over te bestellen Vlees en Achtergrond over Dieren over met name Varkens Heel tevreden Tevens informatie over Bezorgen Prima

Heb geen Verbeterpunten Vind het "Alles" 100% naar wens Plus heerlijk vlees met alle pakjes met duidelijke informatie en houdbaarheid Heel prettig En zeer redelijk geprijsd Wij hebben "onze... Heb geen Verbeterpunten Vind het "Alles" 100% naar wens Plus heerlijk vlees met alle pakjes met duidelijke informatie en houdbaarheid Heel prettig En zeer redelijk geprijsd Wij hebben "onze Slager"gevonden !!

A.Sas

Het vlees is keurig verpakt, gelabeld en ingevroren en van zeer goede kwaliteit.

Maja

Ben kritisch als het (in dit geval) over vlees gaat én ik ben al jarenlang klant via de website. Constateer dat Waterlands Weelde inzet op niet veel vlees, maar op matige consumptie van uitstekende... Ben kritisch als het (in dit geval) over vlees gaat én ik ben al jarenlang klant via de website. Constateer dat Waterlands Weelde inzet op niet veel vlees, maar op matige consumptie van uitstekende kwaliteit. Heel goede insteek! Is het nodig om nog meer te vertellen?

k. schouten

Zeer tevreden

goede kwaliteit en goed verpakt

nee

Ik ben zeer tevreden. De keuze is ruim en de levering punctueel en vriendelijk.

Vlees van regionaal en natuurlijk gehouden dieren. Je proeft het verschil.
De kant-en-klaar soepen zijn ook erg lekker.

Tip: geitenvlees in het assortiment.

Prima bedrijf