Kwaliteit

Willem Jan

Prima service

Eerlijke producten

Timmer

Altijd goed maar wel voor mij negatieve veranderingen sinds nieuwe partner

Kwaliteit, afleveren

Wat meer keuze in niet voor de hand liggende vleessoorten orgaanvlees

J. Kaspers

Ik ben blij dat ik jullie ontdekt heb. Zo eet ik zonder bezwaar eerlijk en zuiver vlees. Voor mij niets meer uit de supermarkt.

Goede voorlichting en advies.

Niets

Letschert.H.F.M

Geen commentaar.Altijd goed spul voor een redelijke prijs.
Doorgaan zo.

Goed en heerlijk vlees.

nvt.

Helaas nog steeds geen allergenen informatie, ik kan hier dus nog niet van genieten....

Reactie Natuurvlees.nl:

Dag, Dank voor uw review. Misschien wilt u nog even contact met ons opnemen voor uitgebreide toelichting. Maar wij zijn momenteel druk bezig met onze nieuwe website. Bij veel producten zal u nu wel... Dag, Dank voor uw review. Misschien wilt u nog even contact met ons opnemen voor uitgebreide toelichting. Maar wij zijn momenteel druk bezig met onze nieuwe website. Bij veel producten zal u nu wel de allergenen info zien en volgende week zijn wij klaar met alles invoeren. Hopelijk wilt u uw review herzien?

Els Olsthoorn

Ben blij met zuiver vlees/vlees vervanger, bestel regelmatig, het diep gevroren vlees is zorgvuldig in gepakt en van sticker voorzien . met daarop de bereiding wijze wij zijn er blij mee ! Ben blij met zuiver vlees/vlees vervanger, bestel regelmatig, het diep gevroren vlees is zorgvuldig in gepakt en van sticker voorzien . met daarop de bereiding wijze wij zijn er blij mee !
Alleen heb ik vele punten gespaard, maar kom er niet achter waarvoor ?

Wat doet de klant met de gespaarde punten ?.

Ans Broertjes

Kennis en klantvriendelijkheid kan ik niet beoordelen. Ik bestel alleen online.

Thijssen

Prima bellen en bezorgen heel snel

Goede kwaliteit

Nee

R Koster

Reeds meerdere malen besteld en telkens prima

Bijzonder vriendelijk en ter zake deskundige mensen

andre bibo

Prima dat ze altijd heel alert en attent reageren op mijn mail

Kwaliteit op meerdere fronten. Het product, ook de wijze van aanlevering waaronder de verpakking

Bij pakketvlees graag ook gedetailleerde afleverbon/stocklist
Nog steeds vinden wij dat gekruide producten zoals saucijs, gepaneerde schnitzel minder zout mogen

Reactie Natuurvlees.nl:

Bedankt voor uw reactie, juist met deze reacties kunnen we onze service optimaliseren. Sinds kort wordt er bij de bestelling van een pakket een overzicht meegeleverd, meerdere klanten hebben hier om... Bedankt voor uw reactie, juist met deze reacties kunnen we onze service optimaliseren. Sinds kort wordt er bij de bestelling van een pakket een overzicht meegeleverd, meerdere klanten hebben hier om gevraagd. Het overzicht is ook handig om bij te houden hoeveel er nog in de vriezer ligt. En ook het zoutgehalte in onze producten heeft onze aandacht. Nogmaals dank!