Sharon Hils

Door een storing van een systeem helaas niets op tijd ontvangen, heb wel snel contact gehad en geld teruggekregen. Dat was heel fijn. Van de producten heb ik helaas geen beeld, daar kan ik niets... Door een storing van een systeem helaas niets op tijd ontvangen, heb wel snel contact gehad en geld teruggekregen. Dat was heel fijn. Van de producten heb ik helaas geen beeld, daar kan ik niets over zeggen. Het was denk ik pure pech dus ik probeer het volgende keer weer.

Lisette van Offeren

Snelle levering met producten zoals omschreven. Goede kwaliteit

Martine Verbaeten

Redelijk goed alleen geen rekening houden met de sluitingsdagen

Rix Versluys

Wij hebben niets ontvangen.

inge Kuyt Lodge 61

Prima in orde

Nouri Kedda

Samples besteld om nieuw product te testen. Verpakkingen zijn top en voldoen aan alle voorwaarden. Makkelijk te bestellen en super snelle levering. Over het algemeen een hele goede ervaring en zeer... Samples besteld om nieuw product te testen. Verpakkingen zijn top en voldoen aan alle voorwaarden. Makkelijk te bestellen en super snelle levering. Over het algemeen een hele goede ervaring en zeer blije klant. Zo zouden alle bedrijven moeten werken.

Michel Jochems

Snelle levering en uitstekende, milieuvriendelijke producten voor professioneel en/of voor thuis gebruik.

Lisanne

Een breed assortiment met snelle levering. Als particulier was ik opzoek naar non-plastic artikelen voor een groot feest. Ik ben goed geslaagd bij Natureko.

Ashley Beckers

OP heet eind was allles ok maar als ik niet belde was bestelling te laat