Jennie

Had het pakje niet ontvangen werd alsnog s’avonds bezorgd

Valerie

Ze hebben hier bepaalde verpakkingsmaterialen die je niet eens bij de groothandel kan kopen en een stuk goedkoper. Bezorging was ook top!

Raquel

Fast and eco delivery and great prices given the quality of the products

Ingrid

Mijn eerste ervaring met Natureko is gelijk goed. Het aanmaken van een account ging gemakkelijk, het bestellen ook. De levering probleemloos en op tijd en de kwaliteit van de geleverde goederen... Mijn eerste ervaring met Natureko is gelijk goed. Het aanmaken van een account ging gemakkelijk, het bestellen ook. De levering probleemloos en op tijd en de kwaliteit van de geleverde goederen prima! Direct ontving ik per mail de factuur én de eerste nieuwsbrief. Supersnel heb ik nu al het gevoel dat ik een gewaardeerde klant ben. Daar kunnen de andere groothandels nog een puntje aan zuigen. Ik blijf klant.

Debbie

Bestellen verliep snel, soepel en makkelijk. Levering was op tijd.
Bestellen verliep snel, soepel en makkelijk. Levering was op tijd.
Bij de producten waren 5 vd 325 cupjes beschadigd. Gelukkig had ik er 320 nodig, dus geen nood. Komt waarschijnlijk door afhandeling van de bezorger.

Bloem

Prima service en snelle verzending.

Kinsey

Ziet er goed uit

Monique

Ik had mijn bestelling zeer kort termijn nodig. En dat is gelukt. Fijne kwaliteit amusebakjes met deksel

Amanda

Great products, good customer service, always fast delivery

Bas

Ik zocht op korte termijn een oplossing voor een afwasprobleem en vond die bij Natureko