Naomi

Vrij makkelijk te bestellen en de volgende dag werd onze bestelling al geleverd.

De producten komen overeen met de foto's op de website en zitten netjes verpakt.
Zodra wij weer iets...

Zodra wij weer iets nodig hebben, zou ik hier opnieuw een bestelling plaatsen.

Jack

Goede website met duidelijke omschrijving met uitleg over het product en de grondstoffen waar het van gemaakt is. De levering is zeer snel.

Yvonne

We hadden glazen nodig en bordjes. Op het ene moment waren de glazen op en op het andere de bordjes die ik op het oog had. En je wilt toch alles ineen bestellen vanwege de verzendkosten. Dus nu... We hadden glazen nodig en bordjes. Op het ene moment waren de glazen op en op het andere de bordjes die ik op het oog had. En je wilt toch alles ineen bestellen vanwege de verzendkosten. Dus nu zitten we met bordjes die we eigenlijk niet willen hebben.

Gerry

Ze doen wat afgesproken is

Ans

Goed en snel bezorgd

Zoey

Snel geleverd en niet duur

Elselien

Meedenken en mooie kwaliteit materialen leveren. Snel, duurzaam, betaalbaar en hygiënisch. Niets dan lof over Natureko. Absolute aanrader.

Sven

We hadden de verpakkingen