Beauty & Spa Annick

Ik héb Nagelproducten altijd een fijn bedrijf gevonden om mijn salon benodigdheden te bestellen. Helaas merk ik wel op dat de verzendingen van de pakketten wel steeds langer worden waardoor ik ook... Ik héb Nagelproducten altijd een fijn bedrijf gevonden om mijn salon benodigdheden te bestellen. Helaas merk ik wel op dat de verzendingen van de pakketten wel steeds langer worden waardoor ik ook af en toe ergens anders bestel. Ook de voorraad van de CND shellac kleuren vind ik minimaal.

Goede omschrijvingen en makkelijk dingen te vinden

Zie bovenstaande tekst

Anne

Goede informatie en uitgebreid assortiment

De site is duidelijk en er is veel keuze met goede uitleg. Ook via mail kreeg ik snel antwoord op vragen

De verzending gaat wat trager dan de site vermeld

Danielle

Netjes en snel produkten te vinden op de website met uitleg!

De uitleg hoe het te gebruiken

Laat klanten uit verschillende bezorgdiensten kiezen dan alleen uit PostNL. Had gezegd volgende dag levering aan huisadres, PostNL is te beroerd om het te brengen en kon het pas een dag later bij... Laat klanten uit verschillende bezorgdiensten kiezen dan alleen uit PostNL. Had gezegd volgende dag levering aan huisadres, PostNL is te beroerd om het te brengen en kon het pas een dag later bij een afhaalpunt halen en kreeg eerst 2 verschillende afhaalpunten. Kortom PostNL is vreselijk met bezorgen!

Emilija Stulgyte

De levering liet lang op
Zich wachten. De nagellak kwam op
De levering liet lang op
Zich wachten. De nagellak kwam op
Tijd de celstofdeppers werden nageleverd. En de schoonmaak vloeistof 1 liter!!! Heb ik nog nooit gekregen. Hier heb ik ook twee mails gestuurd en daar heb ik nooit antwoord op gekregen.

De levering is echt slecht.

Communicatie!!

Botzen

Duurde heel erg lang voordat ik iets toegestuurd kreeg. Pas na een telefoontje van mijn kant uit. Geen tussentijds bericht over mijn bestelling of verzending.

Goede website

Informatie na bestelling

Nagelproducten

Ik mis een product. Hier heb ik al een mail over gestuurd en geen reactie op gehad.

Ik wil mijn product

Reactie NagelProducten.nl:

Beste Damy,
Beste Damy,
Vervelend om te horen dat je bestelling niet compleet is ontvangen. Dit kan zijn doordat er een product uit jouw bestelling niet voorradig was. We hebben jouw mail goed ontvangen en ook binnen 24 uur beantwoord. We hebben ook jouw App bericht ontvangen en laten weten dat wij reactie hebben gegeven op jouw eerder verzonden mail.
Heb je de spam en reclame postvak gecontroleerd? Het kan soms voorkomen dat jouw mail beveiliging onze mail automatisch sorteert in een van deze 2 postvakken.
Graag nemen we contact met je op om te kijken of deze review herschreven kan worden.
We horen het heel graag van je!

Annemiek Verheul

Altijd tevreden

nette service snelle levering

Lin

Tevreden over producten

Nee

de Hoon

Nu 2 keer besteld en met tevredenheid

duidelijke website, een feestje om alles te bekijken

Van de dippoeder had ik ïf you dare besteld maar eenmaal thuis was het fel rood