Aagje Bos

Vandaag de gellak binnen gekregen en wat een mooie kleuren. Benieuwd hoelang het op je vinger nagels blijft zitten.

Snelle levering . Veel keus in kleuren. Bovendien zit er meer in het potje dan andere merken. En de prijs is aantrekkelijk.

Joke Sandhovel

Snelle levering, mooie producten!

Goed betaalbaar

Neen

Hairdesign Judith

Bezorgen optijd

Manou Jansen

Normaal heel goed

Snelle levering en goede producten

Als iemand een e-mail stuurt met een vraag. Dan verwacht iemand een normaal antwoord. Ik heb een e-mail gestuurd met een vraag of iets nog verkocht werd en kreeg een vrij onprofessionele mail terug... Als iemand een e-mail stuurt met een vraag. Dan verwacht iemand een normaal antwoord. Ik heb een e-mail gestuurd met een vraag of iets nog verkocht werd en kreeg een vrij onprofessionele mail terug met een sneer dat ik maar iets anders moest gebruiken. Misschien eerst de vraag lezen. Ik wilde alleen weten of iets nog verkocht werd niet. Niet wat ik anders zou kunnen gebruiken.

Reactie Nagelfabriek:

Allereerst mijn excuses voor de late reactie. We hebben je reactie over het hoofd gezien.
Ik heb de mailwisseling eventjes terug gelezen en ik vind het jammer dat het antwoord als een sneer is opgevat, dat is zeker niet de bedoeling. Als een product uitverkocht is, proberen we een geschikt alternatief voor te stellen.
Hopelijk bevalt je volgende contact met ons beter!

Amely Mussche-Talahatu

Snelle levering.

Top producten

Beschrijving bij de sets doen, wat je eerst moet gebruiken, hoe lang onder de lamp, etc.

Nadia Schoors

Correcte levering en snel

Momenteel geen

Loes Smeding

Snelle verzending en heel goede producten. Ik werk graag met de gellakken van de nagelfabriek

Een zeer goed edrijf met zeer goede producten

Nee

Prima ervaging