8.5/10

Producten snel geleverd, veel keuze

Kleuren in het potje voldoen aan verwachting

Jannie Van der Laars

De bestelling was er vlug en netjes in gepakt het was goede service

Nee maar dit is pas de eerste bestelling

Nog maar 1 keer wat besteld, maar tevreden met mijn bestelling. Alleen ziet de verpakking van de producten er op het plaatje op de website anders uit dan in het echt. Je verwacht iets te krijgen...

Goede producten

de levering zou zaterdag middag zijn, maar werd maandag....dat is wel een verbeter puntje, als het een cadeautje was geweest was het helaas te laat. gelukkig was dat niet het geval, maar wel een puntje om rekening mee te houden

Voor de eerste keer iets besteld maar is me goed bevallen.

Alles netjes op tijd geleverd en je kunt je pakketje volgen

Vind het alleen jammer dat je er niet voor kunt kiezen om het bij een ophaalpunt af te halen. Ik werk de hele dag en dan moet je zorgen dat er iemand thuis is op dat moment. Als je 's avonds wil laten bezorgen moet je weer extra betalen, jammer.

Indy Kuijvenhoven

Super fijn

De levering is echt super snel en alle spullen zijn goed

Misschien iets meer kleurtjes in acryl poeder
Gewoon iets meer standaard kleurtjes

Jessica

Fijne service
Spullen snel binnen
Vriendelijk aan de telefoon had gebeld ivm 2x achter elkaar bestellen op 1 dag

Fijn dat ze alle spullen in de koffer hadden gedaan waardoor het geleverd kon worden in 1 doos

Adriaens petra

Alles ok. Behalve elke keer ik men betaling wil doen en doorverwezen moet worden naar de bankapp loopt er iets mis

Overzichtelijke website, snelle levering en de producten zijn zeer fijn om mee te werken. Ik ben erg positief.

Goede producten en snelle levering.

Geen.

Dr Nagelhoek

Top!

Producten

Renate

Groot aanbod met duidelijke afbeeldingen van de nagellakkleuren. Ook snelle levering.

Verbeterpunt voor The feedback company. Als er geen ervaring is met de klantenservice of aftersales bijvoorbeeld moet het mogelijk zijn deze te skippen in plaats van verplicht te beoordelen. In dat geval is de sterrentoekenning niet echt helemaal eerlijk