J.

Top service!

Netjes verpakt, snel verzonden. Daarnaast ook goede service, ik had namelijk onder andere naaimachine naalden besteld maar de verkeerde maat ontvangen. Op mijn mail kreeg ik snelle reactie en... Netjes verpakt, snel verzonden. Daarnaast ook goede service, ik had namelijk onder andere naaimachine naalden besteld maar de verkeerde maat ontvangen. Op mijn mail kreeg ik snelle reactie en anderhalve dag later de juiste naalden kosteloos op de mat!

Een track-and-trace code voor verzending van pakketjes zou een goede aanvulling zijn op het verzendproces.

Jan Peeters

Snelle levering en goede informatie

Afspraken zeer correct nagekomen.

geen idee

Bezoeker

Slecht

Ruim assortiment (schijn, in werkelijkheid is het er niet)

Communicatie

Gerard Otten / Teximart Interieur

UItstekend

Compleet assortiment

BezoekerConvens Roza

Heel tevreden over de dienstverlening, onmiddellijke reactie op vraag in mail. Super service

groot assortiment, hier vind je alles wat je nodig hebt !

Martie Dirkes

Kreeg heel snel mijn geld terug van teveel betaalde porto kosten

Bamps Paula

Zeer vlotte afhandeling van mijn bestelling.Bedankt hiervoor

Alles was voorradig

Na 1 bestelling kan ik daar nog niets over zeggen

MQ

Het bestelde artikel was niet op voorraad en moest besteld worden. Hierover geen informatie ontvangen. Wel snel gereageerd op mijn mail om te vragen wanneer bestelling geleverd zou worden. Na bijna... Het bestelde artikel was niet op voorraad en moest besteld worden. Hierover geen informatie ontvangen. Wel snel gereageerd op mijn mail om te vragen wanneer bestelling geleverd zou worden. Na bijna 2 weken het bestelde toch ontvangen.

Groot aanbod en gunstige prijzen

Aangeven dat een artikel niet op voorraad is en besteld moet worden. Stuur even een mailtje ter informatie. Dan geeft het geen irritatie.
Op webshop staat 6,95 verzendkosten, maar je betaald...
Op webshop staat 6,95 verzendkosten, maar je betaald 7,25.

Isabelle Bremer

Parfait, rapide même en temps de crise, très sérieux, remboursement immédiat si article indisponible avant envoi du colis...excellent service!

Choix, prix, livraison, réactivité...

??? continuez comme ça, c'est super!

Ellen Heijn

Goed assortiment tegen prima prijzen. Informatie is goed te vinden op de website

Makkelijk zoeken, overzichtelijk

iets meer informatie over de levertijd zou fijn zijn