Snelle en goede verwerking van mijn order.

Persoonlijke benadering

De internetsite kan overzichtelijker. Het is soms moeilijk om te vinden wat je nodig hebt.

We hebben een bestelling geplaatst op 2 januari. Volgend de website was het artikel voorradig. De bestelling is bevestigd. Sindsdien (nu 10 januari) hebben we nog geen enkel bericht gekregen over... We hebben een bestelling geplaatst op 2 januari. Volgend de website was het artikel voorradig. De bestelling is bevestigd. Sindsdien (nu 10 januari) hebben we nog geen enkel bericht gekregen over verzending of vertraging

Graag een mail indien er problemen zouden zijn. We zijn nu in het ongewisse.

Reactie NaaimachineDiscount-Erens.nl:

Oeps, inderdaad u vergeten op de hoogte te houden...had rekening gehouden met 1 x levering van bestelde artikel...ECHTER u had deze 2 x maal besteld !!! 1 Was inderdaad op voorraad, de tweede... Oeps, inderdaad u vergeten op de hoogte te houden...had rekening gehouden met 1 x levering van bestelde artikel...ECHTER u had deze 2 x maal besteld !!! 1 Was inderdaad op voorraad, de tweede moesten we extra bestellen...daarom duurt dit ook langer qua levering. Bernina was nog gesloten i.v.m. balans opmaak...bestelde artikelen worden deze week nog uitgeleverd... Sorry voor het ongemak.

Studio Zinne

Producten werden netjes en op tijd bij mijn Studio Zinne geleverd. Een bezoekje aan de winkel zelf in Brunssum is echter ook zeer de moeite waard! Een eindeloze keus aan knopen en passementen (mijn... Producten werden netjes en op tijd bij mijn Studio Zinne geleverd. Een bezoekje aan de winkel zelf in Brunssum is echter ook zeer de moeite waard! Een eindeloze keus aan knopen en passementen (mijn favorieten) en natuurlijk garens, wol, fournituren en stoffen waar je blij van wordt.

Netjes op tijd geleverd

De website is erg traag en oogt wat druk/rommelig.

Bettina M

Voor ons was het de eerste aankoop en het is super goed mee gevallen direct antwoordt op onze vragen en snelle levering

Ja de prijs was de beste deal

Bestel gemak zou overzichtelijker kunnen

Ditte Jaspers

Zeer uitgebreid aanbod en snelle levering. De site mag wel iets mobiel-vriendelijker

Groot aanbod, snelle levering

Beter mobiel site en gewoon over algemeen de site een beetje moderniseren zou veel doen.

Lubbers

Snelle en goede verzending

Goede omschrijving van het artikel

Website is traag en je moet naar elke klik van bestellen of in de winkelwagen doen,helemaal terug niet echt mijn ding.
Simpel een knopje voor verder winkelen zou al goed zijn.

Hans Van Gaalen.

Zeer goede ervaring dankzij snelle levering en fijne afwerking.

Snelle en goede aflevering.

Geweldige service

via een foto van de naaimachine kunnen beoordelen welke spoeltjes ik nodig had, super !!

de website is nogal traag

Elena

Ik heb via http://www.naaimachinediscount-erens.nl/ een bestelling geplaatst. Daarbij heb ik erg goede communicatie-ervaren, er werd snel gereageerd op mijn vragen en de levering was snel binnen 3... Ik heb via http://www.naaimachinediscount-erens.nl/ een bestelling geplaatst. Daarbij heb ik erg goede communicatie-ervaren, er werd snel gereageerd op mijn vragen en de levering was snel binnen 3 werkdagen. Een echte aanrader! Product is netjes afgeleverd en voldoet volledig aan de verwachting.