Re Kuiper-Reijneveld

nvt

duidelijker aangeven dat het hier om een set van twee stuks gaat (knie/elleboogstukken)

Elly Roeffen

Ik heb voor de eerste keer bij jullie besteld, vond dat ik lang moest wachten op de bestelling . kwam pas naar een week, zonder berichtjes.
en ik vind de verzend kosten veel te hoog voor een...
en ik vind de verzend kosten veel te hoog voor een brievenbus pakje.

niet gevonden

verzend kosten

Beste Elly...
In deze corona tijd zijn soms artikelen in bestelling en duurt het langer bij de leverancier om deze te versturen i.v.m. de drukte.
Verschil in verzendkosten zijn teruggeboekt...
Beste Elly...
Verschil in verzendkosten zijn teruggeboekt geworden op uw rekening.
Het geen wat betaald is, is gewoon tarief van Postnl.

Marianne Brouns-Zhurbyn

Alles correct verlopen

komt afspraken na

Iris Wolvekamp

Tevreden, snel geleverd

Snelle levering, product op voorraad dat op veel plekken niet te krijgen was.

De website is heel onoverzichtelijk. Zoeken en filteren is niet makkelijk. Sommige foto’s laden niet. De website past zich niet automatisch aan bij bezoek vanaf een telefoon. Hij kan een flinke... De website is heel onoverzichtelijk. Zoeken en filteren is niet makkelijk. Sommige foto’s laden niet. De website past zich niet automatisch aan bij bezoek vanaf een telefoon. Hij kan een flinke update gebruiken.
Omdat ik weet dat het bedrijf in de buurt zit heb ik er specifiek naar gezocht maar eigenlijk zou ik denken dat Google ze op basis van lokatie eerder in de zoekresultaten zou moeten weergeven ook bij minder specifieke zoektermen. Heb nou uiteindelijk op Erens gezocht maar bij bijv de zoekterm fournituren kwam het bedrijf niet naar boven.

Hallo Iris,
Yep, aan de update van onze site zijn we NU reeds meerdere weken aan het werken.
( Nu eindelijk tijd in deze Lockdown, maar we hopen wel weer snel te kunnen openen)
Teksten...
Hallo Iris,
Teksten aanpassen, prijzen controleren, foto's vernieuwen en uitbreiden etc etc...
Veel werk, maar NU al duizenden artikelen aangepast en ook weer duizenden nieuwe artikelen erop gezet...
Dat die soms niet laad kan zijn dat we / onze internet bedrijf aan de site aan het werken zijn.
Uiteindelijk zal alles weer geupdate zijn !!!

Bezoeker

Geen info over bestelling en levering

Een bevestigingsmail van bestelling sturen, een track en tracé sturen en antwoorden op een mail !!

Reactie NaaimachineDiscount-Erens.nl:

Klopt allemaal...zat fout in ons internet systeem...reeds meerdere klachten gehad hierover en zou NU moeten werken.
Ook al deden we de klanten berichten / tracktrace code door @mailen kwam die...
Ook al deden we de klanten berichten / tracktrace code door @mailen kwam die vaker automatisch in de SPAM bak terecht of totaal niet ?!?!?!?

Rieneke de Bondt

Redelijk snelle levering

??

Leo Dijcks

Goede service

Alles ok

Bezoeker

Mijn bestelling werd persoonlijk afgeleverd!

Online verkoop stoffen

Linda Hagen-Spanjers

Zeer vriendelijk en behulpzaam!