Fenn Knoors

Super snelle levering, duidelijke communicatie

Praktische website

hw henssen

Service top

snele levering

?????????

Michelle van de Braak

Bestelling gedaan, maar zelfs geen bevestiging daarvan via e-mail.. laat staan enige duidelijkheid over wanneer het bezorgd gaat worden

nog af te wachten

bij bestellen graag bevestiging per e-mail van order. daarnaast is een geschatte levertijd ook welkom.

Reactie NaaimachineDiscount-Erens.nl:

Klopt allemaal...zat fout in ons internet systeem...reeds meerdere klachten gehad hierover en zou NU moeten werken.
Ook al deden we de klanten berichten / tracktrace code door @mailen kwam die...
Ook al deden we de klanten berichten / tracktrace code door @mailen kwam die vaker automatisch in de SPAM bak terecht of totaal niet ?!?!?!?

Bezoeker

Ik moest spoeltjes voor mijn oude Brother machine, de verkoper belde me op om zeker te zijn dat ik de juiste spoeltjes had. Mijn pakje kwam tijdens de kerst zelfs super snel.
Fantastisch!!...
Fantastisch!! Dank je wel.

Telefoontje om te checken of ik het juiste product had voor mijn machine. super service!

Niets!

Karin

Snelle levering. Goede prijs.

Duidelijk. Eerlijke prijzen. Supersnelle levering.

Geen mail ivm mijn aankoop. Verder geen verbeterpunten.

sandra litzouw

Makkelijk en snel te bestellen

Marjo Curvers

Zeer accuraat

Duidelijk overzicht

Nvt

Lieske

Hele snelle service, vriendelijke en deskundige medewerker, ook op afstand wordt je goed geholpen.

voldoende kennis en klantvriendelijk

niet alleen een algemeen bericht op de website, maar deze goed bijhouden en bij de producten zelf ook noteren dat ze niet leverbaar zijn en wanneer ze weer verwacht worden...

Hillie Lunenberg

n.v.t.