Goed assortiment, snel geleverd

men beloofd bij een brievenbus pakket een groot deel van de verzendkosten terug te storten. Men kom die belofte ook keurig en snel na.

De spullen werden snel geleverd, echter is 1 product vervangen door een ander product. Ik kies mijn producten met zorg en verwacht van een webshop dat ze niet zomaar iets anders opsturen. Ook was...

Goede prijs en snelle levering

Niet zomaar iets anders versturen , voorraad weergeven op de site (heel belangrijk!) en papier beter verpakken (stevige koker, indien nodig dan maar prijs hoger)

Ruim voldoende

duidelijke info

n.v.t

C kenbeek

Eerst liep ik wel op tegen een wat haperende Bestelwijze, maar verder is de bestelling prima verlopen en had ik snel het door mij bestelde artikel in huis

Even de Bestelwijze/het bestelformulier op de website laten checken door een computer expert, zodat dat soepeler verloopt

Inge

Ontzettend snel binnen en de producten zijn ook nog eens voordelig. Jammer alleen dat de site iets onoverzichtelijk is en zeer traag. En nee, dit ligt niet aan mijn PC.

Snelle bezorging

Website zeer traag en mag wat overzichtelijker

Jellie Van den Berg

Nette en snelle levering

Ik had opbergvakjes voor gutermann klosjes garen. Helaas pasten alleen hoofdzakelijk de kleine klosjes terwijl verschillende garenlengtes van gutermann waren aan gegeven als zijnde geschikt. Bleek niet het geval . Wellicht hier een duidelijkere omschrijving van de mogelijkheden......

Annemarie

Ik heb voor het eerst stoffen gekocht en ben erg tevreden met mijn aankopen. Voor herhaling vatbaar!

Prima website, heel overzichtelijk. Fijn dat ze proefstalen van stoffen opsturen zodat je van te voren even kunt voelen en kijken. Mooi aanbod tegen hele redelijke prijzen. Aanrader!

De eerste keer dat ik hier iets bestel....en ik wacht nu al een week op de levering van een paar drukknoopjes. Dat is minder leuk.

niet bekend

Snellere bezorging.

V.E.M.

Goede website, snelle levering.

Betrouwbaar bedrijf.

Geen.

Goede en snelle service.

Teveeel betaalde verzendkosten werd automatisch teruggestort zonder te vragen.