Karin

Niks op aan te merken

Meerveld

Prachtige kwaliteit muurstickers, het komt echter wel in delen en de folie zit er los op rol bij. In het begin dus even puzzelen maar het eindresultaat is geweldig!

Stefanie

Zeer correct en snel !

Marcel

Snelle levering, de sticjers zijn er mooi uit.

Mooie muursticker van paw patrol

Rianne

Snelle reactie op mijn appjes. Ze is ook heel behulpzaam. Een behang wat wij heel graag wilden hebben kon zij bestellen. Heel fijn, snel en prettig geholpen! En de levering was ook snel.

Frans

Mooie naamsticker gekocht voor mijn aankomende kleindochter. Mooi materiaal en binnen de aangegeven levertijd ontvangen. We hebben hem nog niet kunnen plakken maar heb er alle vertrouwen in dat het... Mooie naamsticker gekocht voor mijn aankomende kleindochter. Mooi materiaal en binnen de aangegeven levertijd ontvangen. We hebben hem nog niet kunnen plakken maar heb er alle vertrouwen in dat het goed komt.

Prashant

Op die foto zijn de bloemen en takken niet doorzichtig, haal ik dat tyfus bloem van t sticker blad ken ik er zo door heen kijken. Terwijl op de foto gebruik je een zwarte achtergrond en die bloemen... Op die foto zijn de bloemen en takken niet doorzichtig, haal ik dat tyfus bloem van t sticker blad ken ik er zo door heen kijken. Terwijl op de foto gebruik je een zwarte achtergrond en die bloemen zijn WIT !! En niet fucking doorzichtig. Beter die 20 euro aan een junk kennen geven had die kennen snuiven man

Anke

Om 16.30 besteld, de volgende dag had ik het netjes verpakt in huis. de maan staat ondertussen mooi te stralen op mijn zoons kamer.