Jesse

Mooie stickers en vriendelijke klantenservice. Ik had de sticjers de volgende dag binnen

Saskia

De producten van dit bedrijf zijn leuk en goed maar wat nog veel meer opvalt is de goede service. Toen de sticker die ik had uitgezocht niet direct leverbaar bleek te zijn werd mij direct een... De producten van dit bedrijf zijn leuk en goed maar wat nog veel meer opvalt is de goede service. Toen de sticker die ik had uitgezocht niet direct leverbaar bleek te zijn werd mij direct een alternatief geboden en het resterende bedrag werd terug gestort. De dame van Muurstickersenzo dacht met me mee en maakte mijn ervaring met deze webshop heel aangenaam. Nogmaals dank hiervoor! En een aanrader voor iedereen want de producten kan je op meer plekken vinden maar een vriedelijke en goede service is goud waard.

Lieke S

Wij hebben stickers besteld bij Muurstickersenzo en wij zijn heel blij met het resultaat en de kwaliteit van de stickers! Stickers die niet meer op voorraad waren werden snel nagestuurd! Erg... Wij hebben stickers besteld bij Muurstickersenzo en wij zijn heel blij met het resultaat en de kwaliteit van de stickers! Stickers die niet meer op voorraad waren werden snel nagestuurd! Erg klantvriendelijk en ik zou iedereen deze webwinkel aanraden! De stickers maakt onze babykamer helemaal af!

Maureen

Mooie stickers en snelle levering

Ingrid

Goede service! Het was niet duidelijk wanneer onze bestelling zou komen. Er stond een datum en tijd, vervolgens de levering onbekend, toen weer een datum en tijd etc. Contact gezocht via whatsapp en... Goede service! Het was niet duidelijk wanneer onze bestelling zou komen. Er stond een datum en tijd, vervolgens de levering onbekend, toen weer een datum en tijd etc. Contact gezocht via whatsapp en vrijwel meteen een antwoord terug. We zouden het een week aankijken en anders zouden ze een nieuwe opsturen. Gelukkig was een nieuwe opsturen niet nodig, want we kregen hem alsnog vrij vlot geleverd.

Boesveld

Ik vind het een super bedrijf.Zelf heb ik vriendinnen de website door gegeven.Mijn ervaring,Je krijgt gelijk een mail terug,ik bestelde en kreeg de volgende dag mijn bestelling al thuis.
Een...
Een zeer tevreden klant,die zeker weer gebruik maakt van de site,zodra mijn douche en wc zijn gerenoveerd.
De spiegeltjes heb ik op de slaap kamer gebruikt,iedereen is razend enthousiast er over.
Dus 1 woord.Top.
Groetjes,Ina Boesveld.

Mark Buckens

Top online bedrijf

Caroline Van Dooren

Vorige keer was ik zeertevreden, ditmaal niet helemaal. De stickers lieten niet makkelijk los van het blad en scheurden hierdoor gedeeltelijk. Ook de diamantjes blijven niet kleven na bevestiging.