1971 beoordelingen

1971 Reviews

De douche is prachtig geplaatst. Maar als je een vraag over de betaling hebt is de vertegenwoordiger niet thuis,dan kun je een bot antwoord krijgen.
Na een klacht te hebben over vlekken in de...
Na een klacht te hebben over vlekken in de vloer ,krijg je geen contact, maak maar schoon met chloor zeggen ze dan.de badkamer is 6 maanden .na 3 maanden vlekken in de vloer,wordt niet netjes opgelost.
Schandalig.

Ga niet met dit bedrijf in zee,achteraf zijn ze niet thuis om klachten te behandelen, 0 service ,als je betaald heb zijn ze ineens niet meer zo aardig.
En krijg je geen gehoor,na drie maanden...
En krijg je geen gehoor,na drie maanden gele vlekken in de douche vloer.
Maak maar schoon met chloor was het antwoord.
Schandalig. Wel 16000 euro betaald. Nul garantie

Beste,
Beste,
We vinden het zeer spijtig om te horen dat u ontevreden bent met onze service en dat u problemen heeft ondervonden met betrekking tot uw douchevloer. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt.
We nemen uw feedback zeer serieus en we willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Helaas hebben we geen informatie over uw specifieke situatie, maar we willen graag de gelegenheid krijgen om uw klacht te onderzoeken en een passende oplossing te vinden.
We verzekeren u dat klanttevredenheid onze hoogste prioriteit heeft en we willen er alles aan doen om u tevreden te stellen. We willen u vragen om contact met ons op te nemen, zodat we uw klacht kunnen bespreken en samen kunnen werken aan een bevredigende oplossing. We zijn bereikbaar op 0800-0900 962 en info@veiligdouchen.nl
Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden. We hopen dat we de kans krijgen om uw vertrouwen terug te winnen en uw problemen naar tevredenheid op te lossen.
Zwaluw Comfortsanitair

Ardie Reedijk

Enige verwarring over het tijdstip van de afspraak. De adviseur heeft ruim de tijd genomen om ons te adviseren over de mogelijkheden. De mondeling gedane aanbieding was uiteindelijk niet... Enige verwarring over het tijdstip van de afspraak. De adviseur heeft ruim de tijd genomen om ons te adviseren over de mogelijkheden. De mondeling gedane aanbieding was uiteindelijk niet interessant genoeg om te accepteren. De offerte die daarna per mail is uitgebracht roept ook nog de nodige vraagtekens op die ik nog ga aangeven.

Bert Moll

Ondanks dat we zomaar binnen vielen in Almere werd er uitgebreid de tijd genomen om ons te informeren

Stef den Elzen

Goede en eerlijke voorlichting

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Fijn te horen, en bedankt voor uw review!

M de koning

Duidelijk en overzichtelijk.

Peter Wessels

Uitgebreide informatie. Heel vriendelijke adviseur aan huis.

Ria Foppen van Bentum

Heel goede adviezen gekregen

Martha

Zeer professionele aardige persoon

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Fijn te horen, en bedankt voor uw review!

Jean claude debosschere

Vlotte babel gehad goede uitleg

Fijn om te horen!