Albert van der Hogen

Niet zo geweldig. Het zand is bij mij gebracht terwijl ik niet thuis was. Een telefoontje van tevoren was wel zo handig om o een afspraak te maken.
Aangezien ik in de bouwwereld zit en...
Aangezien ik in de bouwwereld zit en daardoor gelijk in de gaten had dat ik geen 3cuub zand had gekregen (gezien op foto's die mn dochter me gestuurd had) heb ik gelijk het bedrijf gebeld en de foto's gestuurd. Ze konden het zo niet bekijken.
Maar ik zit nog wel met pm een cuub zand tekort.

Beschrijf hier uw ervaring

Er is me duidelijk te weinig bezorgd dan dat ik besteld heb. foto's en buren en plaats van bestemming tonen dat aan.

Reactie Zandnodig.nl:

Beste Albert,
Beste Albert,
Bedankt voor je reactie. Er is eerder al contact geweest tussen collega's en u(w dochter). Op de stortgegevens heb ik in ieder geval terug kunnen vinden dat er wel 3m3 zand in de vrachtwagen is gestort op weg naar u. Dit is helaas onze enige manier om de hoeveelheid te bepalen, maar we gaan er wel vanuit dat al het zand uit de vrachtwagen is gestort bij u. Uiteraard mag u alsnog de foto's naar ons doorsturen (info@rodebak.nl), maar het blijft moeilijk om de exacte hoeveelheid visueel te schatten.
Bij de bestelling kunt u inderdaad aangeven dat u niet thuis bent en graag gebeld wilt worden incl. telefoonnummer. Het is wel de bedoeling dat chauffeurs dit ook daadwerkelijk doen zodra ze wegrijden. Als dit niet is gebeurd is dit inderdaad onze fout. Ik ga het hoe dan ook intern bespreken.
Bedankt voor de genomen tijd!
Met vriendelijke groeten,
Zandnodig.nl
Manon

hofstee

Het was voor mij de eerste keer ,maar zeker niet de laatste.

Beschrijf hier uw ervaring

het was zeer snel gebracht en een erg vriendelijke man .

Prima. Vlot.

Beschrijf hier uw ervaring

Bestel process was eenvoudig. Levering volgde op het gewenste tijdstip. Kwaliteit was OK.

Bouwman

Tuin veranderd. Grond eruit en zwart zand erin. Zand werd gebracht in container. Die laten storten. En vervolgens grond uit de tiun weer in de container terug.

Handige combi met container

Aalbers

Goed bevallen

Beschrijf hier uw ervaring

Zand besteld in een container. Makkelijk dat het zand dan niet kan wegwaaien. We waren aan het verbouwen in de tuin, afval kon direct weer in de container. Scheelde een bult tijd en ritje naar de... Zand besteld in een container. Makkelijk dat het zand dan niet kan wegwaaien. We waren aan het verbouwen in de tuin, afval kon direct weer in de container. Scheelde een bult tijd en ritje naar de stort.

Goede, snelle levering. Order via internet werd niet precies overgenomen en op factuur vermeld, na 1 telefoontje opgelost

Beschrijf hier uw ervaring

Netjes afgeleverd op zelf te bepalen plek

peter van der sluus

Verder alles goed verlopen maar heb een kub te weinig gekregen..4 besteld en 3 geleverd

Reactie Zandnodig.nl:

Goedemiddag Peter,
Goedemiddag Peter,
Hopelijk is hier wel direct contact over geweest? Ik kan de bestelling niet weervinden (waarschijnlijk besteld op andere naam), maar als er echt te weinig is geleverd lossen we dit graag direct op.
Mocht je hier nog contact over willen hebben wil je dan ons een mailtje sturen; info@zandnodig.nl.
Met vriendelijke groeten,
Zandnodig.nl
Manon

Storn

Terras aangelegd; zand online besteld. Was er nog dezelfde dag!

Zeer goed

Beschrijf hier uw ervaring

keurig op tijd, en op de aangewezen plek gestort.

Los ChiChis

Vriendelijk personeel