Kees

Uitstekende service

J. Janssen

Ik heb telefonische contact gehad met Woningalarm omdat ik vragen had over mijn aangeschafte alarminstallatie. Deze installatie had ik niet bij dit bedrijf gekocht(helaas) maar bij een internet... Ik heb telefonische contact gehad met Woningalarm omdat ik vragen had over mijn aangeschafte alarminstallatie. Deze installatie had ik niet bij dit bedrijf gekocht(helaas) maar bij een internet shop. NIET aan te raden!! Woningalarm heeft een goede service, zeer goed geholpen en geadviseerd. Jammer dat alleen de internetshops op de site van Ajax omhoog komen en NIET deze bedrijven. @(Ajax Aandachtspunt!!!)

Pieter Hoekstra

Hele fijne en goede service, denkt goed mee en is super klantvriendelijk

Aad

Gelukkig ze bestaan nog! Bedrijf zoals woningalarm betrouwbaar goed bereikbaar, afspraak is afspraak.

Benjamin Pomerantz

Top service

Georg

Zeer vlotte communicatie. Eerlijk advies.

Marcel van Teijlingen

Fantastisch, afspraak is afspraak

Peter gatowinas

Echte beveiligers, vakmensen

nadine van Beek

Vandaag 2e pinksterdag: ik laat mijn sleutelbos vallen op een stenen vloer en mijn witte schijfje doet het niet meer. Paniek, wat nu? gelukkig werkte mijn mobiel nog. Gauw Eric van Spronsen gebeld... Vandaag 2e pinksterdag: ik laat mijn sleutelbos vallen op een stenen vloer en mijn witte schijfje doet het niet meer. Paniek, wat nu? gelukkig werkte mijn mobiel nog. Gauw Eric van Spronsen gebeld en boodschap ingesproken. Om 3 uur 's middags wordt er gebeld en tot mijn grote verrassing stond Eric daar. Er was iets verschoven in het witte plaatje; binnen een paar minuten was het probleem opgelost.
Geweldige service!!! Zelden zo blij geweest. !!! kortom AANRADER11111 (nadine van Beek, Voorschoten)

Pascal van Vliet

Goede ervaring met het bedrijf, maar minder met het product. Het betreft een serie die minder goed functioneert en gevoelig is voor temperatuur, waardoor het alarm niet kan worden ingeschakeld op... Goede ervaring met het bedrijf, maar minder met het product. Het betreft een serie die minder goed functioneert en gevoelig is voor temperatuur, waardoor het alarm niet kan worden ingeschakeld op het punt waar die een foutmelding geeft. De service van Woningalarm is zeer goed. Eric draait er niet omheen, erkent het probleem en zorgt kosteloos voor een nieuw aangepast product. De kosten verhaalt hij bij de producent, zoals het in dit geval ook hoort.