Rugers- Van Leeuwen

Zeer goede ervaring: goed en deskundig advies, betrouwbaar, snelheid ( goed bereikbaar, erg prettig!) en prima service.

Michiel Dijk

Positief, omdat Woningalarm zeer behulpzaam is en altijd bereikbaar.

Kees Ruiters

Uitstekend en absoluut aan te bevelen!!

Thom

Zeer tevreden over het alarmsysteem van Ajax en Eric van woningalarm.nl bij een recente poging tot inbraak melding gekregen via de motioncamera. beelden waren direct zichtbaar in de app en contact... Zeer tevreden over het alarmsysteem van Ajax en Eric van woningalarm.nl bij een recente poging tot inbraak melding gekregen via de motioncamera. beelden waren direct zichtbaar in de app en contact opgenomen met de politie. Gelukkig bleef het hierdoor bij een poging.

Fokko Roelfsema

Uitstekend bedrijf.
Professioneel en zeer klantgericht.
Telefonische ondersteuning bijna per direct.
Een openbaring na eerdere negatieve ervaringen (onbereikbaar als je ze nodig hebt).

Jan Loco

Wat een super bedrijf!!!! Ik wist niet dat dit nog mogelijk was in deze tijd!! Geen gezeur, goede garantie, goede aftersales en dan ook nog snel reageren op een eventueel probleem. Of het nou gaat... Wat een super bedrijf!!!! Ik wist niet dat dit nog mogelijk was in deze tijd!! Geen gezeur, goede garantie, goede aftersales en dan ook nog snel reageren op een eventueel probleem. Of het nou gaat om het installeren van een alarm, of het aanbrengen van nieuwe sloten.

Rob Goedheer

Goede en heel vriendelijke service.

Your Event Team

Professioneel en behulpzaam. Vorig jaar een alarmsysteem bij ons geplaatst en nog altijd erg behulpzaam bij vragen!