A.A.S. Bedrijfsadministraties

Perfecte nazorg.

Robert

Zeer klantvriendelijk, snelle reactie en betrouwbare snelle levering

Rik H.

Perfecte installatie, perfecte uitleg, perfecte after-service

Rob Ruijgrok

Goed bedrijf waar wordt geluisterd naar de klant. Prima installatie en uitleg on site door Eric. Bij vragen reageert Eric altijd snel en adequaat en helpt je waar nodig.

Cees van der Poel

Snel en professioneel

Eva

Onze aannemer had via dit bedrijf al onze cilinders gekocht. Twee jaar later was een cilinder kapot en dit is keurig opgelost door het bedrijf. Zit echt een vakman achter die zijn best doet om het... Onze aannemer had via dit bedrijf al onze cilinders gekocht. Twee jaar later was een cilinder kapot en dit is keurig opgelost door het bedrijf. Zit echt een vakman achter die zijn best doet om het probleem op te lossen. Top!!

fam. Roefs

Erg fijn bedrijf en deskundig advies. In het vele aanbod van beveiligingssystemen een goed advies gekregen over het meest geschikte systeem (met wel of geen camera's). En daarna altijd beschikbaar... Erg fijn bedrijf en deskundig advies. In het vele aanbod van beveiligingssystemen een goed advies gekregen over het meest geschikte systeem (met wel of geen camera's). En daarna altijd beschikbaar voor vragen.

jp zweers

Prima service, goede bereikbaarheid en adviezen

Rosario

Heel erg klantvriendelijk, betrouwbaar, meedenkend, adviserend, accuraat en aardig

B.F. Commandeur

Heel goed