We hebben slechte ervaringen met de zonnepanelen die we via Volta Limburg genomen hebben en waren onaangenaam verrast dat we met een bedrijf in Heleen de afspraak gemaakt hadden en werden... We hebben slechte ervaringen met de zonnepanelen die we via Volta Limburg genomen hebben en waren onaangenaam verrast dat we met een bedrijf in Heleen de afspraak gemaakt hadden en werden gecontroleerd door Volta.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u ventilatie en/of het reinigen ervan van Volta Limburg wel/niet aanbevelen?

We hadden een afspraak met een andere firma en kregen bericht van jullie. Hoe kan dit?

Wat viel u in positieve zin op?

De monteur kwam dezelfde week.

Hartelijk bedankt voor uw reactie!
Als u niet tevreden bent over de PV panelen dan kunt u uw klacht melden per mail aan klacht@voltasolar.nl. Excuses voor het ongemak!

Paul Otten

Zorgvuldig afgesproken prijs meedelen aan klant....

Wat viel u in positieve zin op?

in negatieve zin, mij werd verteld door uw medewerker dat de afgesproken prijs eu. 245,63 iets duurder zou uitvallen, waarom is dit niet gezegd door de hr. Smeets, ? afesproken prijs is... in negatieve zin, mij werd verteld door uw medewerker dat de afgesproken prijs eu. 245,63 iets duurder zou uitvallen, waarom is dit niet gezegd door de hr. Smeets, ? afesproken prijs is afgesproken prijs.....

Hartelijk bedankt voor uw reactie!

Voor de betaling van de factuur is het vreemd dat ik na het plaatsen van de ventilatie een offerte krijg toegestuurd??

Prima snelle service.

Houben

Eerlijkheid

Hij maakt erg veel kabaal en de afzuiging valt ook behoorlijk tegen. Kortom, als ik dit geweten had was ik er niet op in gegaan. Heb er spijt van en baal dat ik hier huur voor moet betalen. Hij... Hij maakt erg veel kabaal en de afzuiging valt ook behoorlijk tegen. Kortom, als ik dit geweten had was ik er niet op in gegaan. Heb er spijt van en baal dat ik hier huur voor moet betalen. Hij staat dus eigenlijk altijd uit. Zo fijn is hij. Aanvullend; niet het kabaal is opgelost, maar het functioneren; hij was verkeerd aangesloten waardoor hij lucht de ruimte inblies.
Daarom vind ik dus nog steeds dat hij erg veel kabaal maakt, ik heb de stekker uit het stopcontact gehaald en ik vind ook dat ik de huur over de maand mei retour moet krijgen omdat e.e.a. pas in juni verholpen is. De eerdere opmerkingen blijven helaas nog actueel. Ook na aanpassing zuigt hij niet naar behoren.

Wat viel u in positieve zin op?

het nakomen van de afspraak.

Nvt

vakkundig uitgevoerd, geen hinder of stof in huis.

alles vakkundig uitgevoerd.

Reactie Volta Limburg Ventilatie:

Hartelijk bedankt voor het geven van uw reactie.

A.van Turnhout

Wat viel u in positieve zin op?

Het netjes en professioneel monteren van de ventilatie

Ferwerda

Goed systeem en makkelijk te bedienen

Hartelijk bedankt voor uw reactie.

voor goede ontluchting in huis

Wat viel u in positieve zin op?

meteen reactie van Volta, alhoewel een bedrijf uit Geleen de Ventilatie heeft geinstalleerd.
Daar zijn dan ook de sterren voor.
mvg,

Hartelijk bedankt voor uw reactie.

Klanten informeren of het nodig is om de kanalen goed schoon te maken en er een nieuwe MV unit van Daalderop verkrijgbaar is, welke energie zuiniger is.

Door het reinigen van de kanalen en door een nieuwe Mechanische Ventilatie Unit aan te schaffen zijn wij weer gewaarborgd van schone lucht in huis.

Wat viel u in positieve zin op?

De monteurs hebben goed en informatief werk afgeleverd.