Lot 7

10 jaar

Annelies Raijmakers

Goede uitleg van het verschil tussen de diverse drogers, keurig op de hoogte gehouden van de levertijd van het product, dat op moment van aankoop niet op voorraad was. Bij plaatsing goede uitleg... Goede uitleg van het verschil tussen de diverse drogers, keurig op de hoogte gehouden van de levertijd van het product, dat op moment van aankoop niet op voorraad was. Bij plaatsing goede uitleg door de monteurs.

2 jaar

John de Greef

Paar jaar

Beelen

Goede service. Komt afspraken na.

begin 2024

Ria van den Heuvel

In een woord geweldig.

Vanaf nu

D van der Wagt

Goede info, service, uitvoering van levering goederen. Vakmensen 👌

1 dag....

Koeling

De website hebben wij niet bekeken. De verkoper heeft ons prettig en zeer naar tevredenheid behandeld. Ook nadat er problemen ontstonden bij het plaatsen van de apparatuur. Twee maal is de... De website hebben wij niet bekeken. De verkoper heeft ons prettig en zeer naar tevredenheid behandeld. Ook nadat er problemen ontstonden bij het plaatsen van de apparatuur. Twee maal is de technische dienst geweest voor plaatsing waarbij de eerste keer bij ons wat twijfel ontstond betreffende de deskundigheid. De tweede maal kwam een monteur die zeer naar tevredenheid werkte. Zelfs een klein probleem, dat was ontstaan door de plaatsing van het keukenblok (dus niet door Van de Weijer) loste hij zowel naar onze maar ook zijn eigen tevredenheid op. Wij zijn tevreden.

Hoelang bent u al klant bij VAN DE WEIJER?

Dit is onze eerste aankoop.

Passon

Prima geholpen

Eerste keer

theo/ria van den bergh

Zeer goed behandeld

enige jaren

H. van Rooij

Online is moeilijk voor ons, maar jullie hebben ons daarbij prima geholpen

Vele jaren