Hoesel

Marga Buizert

Het is oke

Geen idee

Mayta

Service van een zeldzaam hoog niveau. Hoewel het erg druk was, werd alle tijd genomen, werd er meegedacht over een oplossing van een storing, werd er een instructiefilmpje gestuurd, kortom, service... Service van een zeldzaam hoog niveau. Hoewel het erg druk was, werd alle tijd genomen, werd er meegedacht over een oplossing van een storing, werd er een instructiefilmpje gestuurd, kortom, service die je zelden tegenkomt.

Al heel lang, maar dan eigenlijk bij de voorganger van VAN DE WEIJER

R. Warbroek en F. Palacios Román

Prima qua aankoopadvies en service.

sedert 2008

Brenda van den Heuvel

We hebben online het probleem van onze wasmachine aangegeven. Toen we telefonisch hierover werden gebeld werd ons min of meer te kennen gegeven dat jullie het heel druk hadden. Er was een tekort aan... We hebben online het probleem van onze wasmachine aangegeven. Toen we telefonisch hierover werden gebeld werd ons min of meer te kennen gegeven dat jullie het heel druk hadden. Er was een tekort aan monteurs en over twee weken hadden jullie pas tijd. Bovendien gingen klanten voor die al vaste klant waren. Aan de telefoon begon iemand over het phase 1 en 2 systeem en moesten we telefonisch met een medewerker een stappenplan doorlopen. Dat was in onze situatie niet zo handig. Er moest echt iemand even ter plekke komen kijken. Heb nog met Engelen witgoed gebeld en zij adviseerden om de zeeplade door te spoelen met heet water. Vervolgens is Leanja witgoed dezelfde week nog komen kijken.

Hoelang bent u al klant bij VAN DE WEIJER?

Geen, onze wasmachine hebben we ergens anders gekocht. Jullie zijn wel al een keer eerder geweest voor een reparatie aan onze wasmachine.

LJM van Deursen

Keurig op tijd en zeer netjes geinstalleerd

>5 jaar

Hoogenboom

Ze nemen de tijd. Geven een goed advies. Ook werd geleverd volgens afspraak. Samengevat prima leverancier.

Heel lang

Franz Pokorny

Goed, snel geholpen. Prijs prima

1e x

Mike Lammerts

Super!

9 jaar

Böttcher

Zeer klant vriendelijk, geven goed advies.
Maar luisteren ook goed wat de klant wil

Geen idee 20 jaar of langer