Jeffrey

Top service

Toelichting

Erg fijne en snelle service, aardige medewerkers

Tessa de Graaff

Top service!!

Toelichting

Super aardige jongeman en enorm kundig en snel geholpen. Binnen een paar uurtjes werd ik gebeld dat mijn Macbook gerepareerd was na waterschade.

Paul Derogee

Snel goed betrouwbaar en betaalbaar wat wil je nog meer.

Toelichting

Nieuwe batterij voor Iphone 11 pro en speakeringang even schoongemaakt geluid en batterij weer top

Edwin

Helemaal Top

Ik ben door haar geweldig geholpen op Zondagmiddag 28 april om 16:00 uur

René Poort

Top!

Toelichting

Dit hebben de mensen van the phone lab gewoon goed geregeld. Online een afspraak maken en dan zonder verder gedoe de reparatie waar je min of meer op kan wachten .

Poortier

De service was uitermate goed. De persoon die ons geholpen heeft was zeer ervaren en had er veel verstand van

DYP International

So far uitstekend

Toelichting

Snel geholpen met vervanging van scherm

Jeroen Kuin

De service was top! We kwamen best wel vlak voor sluitingstijd langs (16:28 uur), maar de jongen in onze zaak hielp ons meteen, dus snel én vakkundig! We konden het toestel om 16:50 uur weer ophalen.

Pamela Schoolland

Fantastisch geholpen door zeer behulpzame aardige man!!!

W.R.Aarden

Ik ben uitstekend geholpen, maar helaas was de telefoon niet te repareren. Er zijn vele pogingen ondernomen om het toestel te herstarten, maar dat leverde helaas geen succes op. Op basis van no cure... Ik ben uitstekend geholpen, maar helaas was de telefoon niet te repareren. Er zijn vele pogingen ondernomen om het toestel te herstarten, maar dat leverde helaas geen succes op. Op basis van no cure no pay bleef het bij parkeerkosten. Compliment voor het doorzetten van de reparateur.