Klant

Eenvoudig te bestellen, snel geleverd

Klant

Om 15:00 uur besteld en de volgende ochtend om 9:00 uur werd het pakket afgeleverd. Kwaliteit van de borden zijn prima.

Pieter Maarten Wesseling

Snelle levering, goed verpakt, mooie borden. Fijn dat ze met sponsoren samenwerken om verenigingen te helpen rookvrij te worden!

Robert Rinders

Prima, stickers in verhouding erg duur

Reactie Rookvrijterrein.nl:

Hoi Robert,
Hoi Robert,
Bedankt voor je review! We hebben inderdaad producten in verschillende prijsklassen. Zo hebben we budget borden, zonder UV-beschermer, die voordelig in aanschaf zijn en wat minder lang zullen meegaan. De bestelde stickers maatwerk stickers (met jullie bedrijfslogo) zijn reflecterend, voorzien van een UV-werend anti-graffiti beschermlaminaat en hebben een levensduur van wel 7,5 jaar. En ja, daar betaal je in verhouding dan ietsje meer voor ;-)
Fijne dag!
TeamTrafficSupply

Marloes Buurman

Ontzettend gebruiksvriendelijk.

Victoria'28

Alles mooi op tijd geleverd en goed verzonden

Reactie Rookvrijterrein.nl:

Bedankt voor je review! Hopelijk krijgen de borden een mooie prominente plek op de v.v. Victoria '28.
Ook fijn dat je tevreden bent over de snelle en goede levering. We zijn wel benieuwd wat we beter hadden kunnen doen, gezien je score. Een 6 is weliswaar een voldoende, maar zeker geen perfecte score ;-)
Fijne dag!
TeamTrafficSupply

Klant Utrecht

Prima artikelen en snelle levering, kortom tevreden!

PRK Zutphen Margriet

Borden, stikkers en vlaggen zien er keurig uit. En zijn snel en netjes verpakt geleverd.

Gemeente Meierijstad

Goede service, komen afspraken na