Ankie lammers

Gemoedelijk, klantvriendelijk en professionele sfeer.

Gemoedelijkheid bij binnenkomst.

Lanting

Goede communicatie en staan open voor onze ideeƫn. Doen niet moeilijk als er iets fout gaat en herstellen dat gelijk.

Kennis van zaken, zowel de verkoper als de installateur. Vriendelijk en toegankelijk.

Syrina Krottje - Bos

Perfect,vlotte en goede service tot in de puntjes.

Geen min punten van onze kant. Zeer te vreden van A tot z.

Alexander Heidinga

Super service en medewerkers

het meedenken met de klant.

Fam. Koning Stadskanaal

Wij zijn meer dan 100% tevreden over Reddy keukens Klazienaveen, we zijn van begin tot eind geholpen door Ronald de Heus, iemand die alle tijd voor je heeft en zeer deskundig is. Onze prachtige... Wij zijn meer dan 100% tevreden over Reddy keukens Klazienaveen, we zijn van begin tot eind geholpen door Ronald de Heus, iemand die alle tijd voor je heeft en zeer deskundig is. Onze prachtige keuken is inmiddels geplaatst zonder enig minpunt en zijn er erg blij mee.

Zeer professioneel, klantgericht en meedenkend en niet alleen om maar te verkopen.

Maar lubbers

Top

Meedenkend oplossing gericht en super service

Geke Siewes

Prima bedrijf.

Zeer goed advies. Nemen alle tijd. Niet opdringerig

Ruby Petrus

Voor het eerst een nieuwe keuken aangeschaft. Wegens lockdown was de service aan huis. Uiteindelijk prachtige keuken geleverd! Zeer tevreden.

Zeer goede service, laagdrempelig contact. Er wordt fijn meegedacht.

Fam. Veenhuizen

TOP bedrijf ,zeer klant vriendelijk met uitzoeken ,advies, opstellings mogelijkheden en alles wat er komt kijken bij het kopen van een nieuwe keuken.Alles op afgesproken tijdstip geleverd niets... TOP bedrijf ,zeer klant vriendelijk met uitzoeken ,advies, opstellings mogelijkheden en alles wat er komt kijken bij het kopen van een nieuwe keuken.Alles op afgesproken tijdstip geleverd niets ontbrak.

uitstekende service en zeer klant vriendelijk.

Gerard Idzes

Ontzettend goede ervaring mee verstand van zaken en super goed advies

Ze komen alle afspraken heel goed na