S.B.V. Munsterhuis

Nieuwe keuken ontworpen en geplaatst

‘Can do’ mentaliteit Duidelijke afspraken en prijs. volgens afspraak geleverd en geplaatst. Zeer professionele montage.

fam.sijbom

Vriendelijk / duidelijke geduldige uitleg / nemen alle tijd voor een klant zonder druk.

mooie keukens / in één keer geplaatst zonder nawerk / heel netjes geplaatst en afgewerkt!

Martin Poelhorst

Prima advisering

Kennis, ervaring en achtergrond van de ondernemer

Suichies

Vriendelijk en behulpzaam

De eerste van de 5 bezochte keukenbedrijven waar een medewerker direct naar ons toe kwam met de vraag of ze ons kon helpen. Daarvoor zijn we bij 3 zaken geweest waar we 2x door de winkel zijn... De eerste van de 5 bezochte keukenbedrijven waar een medewerker direct naar ons toe kwam met de vraag of ze ons kon helpen. Daarvoor zijn we bij 3 zaken geweest waar we 2x door de winkel zijn gelopen en er heel veel medewerkers oo hun telefoon bezig waren of achter hun laptop. Verder was nog 1 zaak bij waar we 2x hebben rondgelopen en toen we de deurklink al in de handen hadden ze nog met de vraag kwam of we al geholpen waren.

Evert

Uitstekend

Komen gemaakte afspraken na en denken met de klant mee

Voskamp-koops

Top service! We hebben een hele mooie keuken uitgezocht waarvoor ik zelf nog 3a4x langs ben geweest omdat ik toch nog graag wat veranderd wilde hebben en het was allemaal geen probleem ik werd elke... Top service! We hebben een hele mooie keuken uitgezocht waarvoor ik zelf nog 3a4x langs ben geweest omdat ik toch nog graag wat veranderd wilde hebben en het was allemaal geen probleem ik werd elke x heel leuk ontvangen. Wij moesten vanuit onze kant de bezorging/montage van de keuken 3 weken opschuiven ook dit was geen probleem (wel op tijd aangegeven). En wat mij vooral positief opviel bij reddy keukens is dat je gelijk de prijs krijgt en dat het ook daadwerkelijk de prijs is. Niet onderhandelen gewoon gelijk een eerlijke prijs.

Meedenkend/behulpzaam
Komen afspraken na
Goede prijs/kwaliteit verhouding
Medewerkers

Herman

Uitstekend bedrijf, keuken in één keer opgeleverd!

Ze denken echt met je mee en adviseren niet waar ze het meest aan verdienen. komen met slimme oplossingen die niet veel duurder zijn..

Tonnie Veldman

Op 2 juni jl. heb ik een keuken gekocht bij Reddy keukens Klazienaveen. De afspraak was dat de keuken 3 oktober geplaatst zou worden. 3 Oktober om 16.00 uur stond de keuken er met alles erop en... Op 2 juni jl. heb ik een keuken gekocht bij Reddy keukens Klazienaveen. De afspraak was dat de keuken 3 oktober geplaatst zou worden. 3 Oktober om 16.00 uur stond de keuken er met alles erop en eraan. Geweldig. Zowel de verkoop door Lorenzo, het brengen van de onderdelen, het plaatsen van de keuken, het ging allemaal super. Ik ben er zo blij mee! Het is fantastisch geworden!

Het meedenken en de zorgvuldigheid.

Annet

Vriendelijk en deskundig geholpen met het uitzoeken van onze nieuwe keuken.

Goed advies
Demonstratie stoomoven is een leuke bijeenkomstigheid
Duidelijke informatie
Alle tijd

Familie Dokter

Erg tevreden over de verkoper, levering en installatie.

Goede en eerlijke communicatie, komt afspraken na. Werkt gestructureerd en netjes.