Hans de Vries

Zeer kundig geholpen. Ronald denkt mee van begin tot eind en dat voor een mooie prijs.

Persoonlijk contact, deskundigheid, service.

Goed. Ronald luisterde goed naar wat onze wensen waren en dacht goed met ons mee.

Luisteren goed, denken goed mee.

De vreede

Goede ervaring vriendelijk behulpzaam

Aad Hessler

Heel fijn in overleg en met vriendelijke adviezen een prachtige keuken uitgezocht. Tijdens het uitkiezen werd door Lorenzo veel tijd en aandacht besteed. Het bedrijf komt zijn afspraken na en zorgt... Heel fijn in overleg en met vriendelijke adviezen een prachtige keuken uitgezocht. Tijdens het uitkiezen werd door Lorenzo veel tijd en aandacht besteed. Het bedrijf komt zijn afspraken na en zorgt dat je niet voor verassingen komt te staan.

Bij veel keukenzaken wordt gevraagd wat je budget is en gek genoeg gaat dat dan ook helemaal op in je keuken. Bij Reddy niet. Zij vragen niet naar je budget maar naar je wensen. Vervolgens wordt je... Bij veel keukenzaken wordt gevraagd wat je budget is en gek genoeg gaat dat dan ook helemaal op in je keuken. Bij Reddy niet. Zij vragen niet naar je budget maar naar je wensen. Vervolgens wordt je keuken uitgerekend en merk je wel of het voldoet aan je budget. Prima manier van kopen

Prima, prettige verkoper die meedenkt. Voor vragen konden we altijd terecht.

Petra Rabbers

Heel fijne klantvriendelijke mensen. Zeer preciese inmeting en prima montage.

Zeer goede ervaring met dit bedrijf. Eerste gesprek verliep goed. Alles werd goed uitgelegd of Lorenzo liet het zien.
Na tweede contact besloten dat het de keuken werd. We waren erg tevreden.

Wij zijn bijzonder tevreden over Reddy keukens. te Klazienaveen. Heel vriendelijke mensen, denken zeer goed met je mee ,luisteren naar je.wensen , doen wat ze beloven. Vakkundige montage. heb... Wij zijn bijzonder tevreden over Reddy keukens. te Klazienaveen. Heel vriendelijke mensen, denken zeer goed met je mee ,luisteren naar je.wensen , doen wat ze beloven. Vakkundige montage. heb alleen maar lof over dit bedrijf. Kan iedereen van Harte dit bedrijf aanbevelen. anders zou ik het ook gezegd hebben.Wens dit bedrijf alle goeds voor het komende jaar.
met zeer vriendelijke groet ,fam de Klein uit Emmen.

de klein pynaker

Zeer vriendelijke menen,denken erg goed met je mee,en ook vakkundige montage .
Zeer vriendelijke menen,denken erg goed met je mee,en ook vakkundige montage .
We zijn super tevreden en heel blij met onze nieuwe keuken,en kunnen iedereen aanbevelen om hier hun keuken te kopen .