Hoogeveen

Wij zijn zeer vriendelijk geholpen door de medewerkers van Reddy Keukensl. In eerste instantie werden we overvallen door het grote assortiment en de vele keuzemogelijkheden. Wij kregen het advies om... Wij zijn zeer vriendelijk geholpen door de medewerkers van Reddy Keukensl. In eerste instantie werden we overvallen door het grote assortiment en de vele keuzemogelijkheden. Wij kregen het advies om een moodboard te maken en eens rustig na te denken over de vele mogelijkheden.
N.a.v. het moodboard kregen we, een paar weken later, een prachtige keuken in 3D te zien. Helemaal naar onze smaak en wensen.
Inmiddels is de keuken geplaatst en zijn wij super tevreden.

Geen verkooppraatjes. Wij kregen een eerlijke mening en ook handige tips!

Fijn personeel,denkt met de klant mee

denkt met u mee en zoekt naar passende oplossingen voor de wensen van de klant

HH Ahlers

Vanaf het begin afaan kreeg ik een goed gevoel bij reddy keukens. Ik ben altijd goed geholpen en ze hebben alle tijd voor je. Ze doen er alles aan om de klant tevreden te krijgen/houden.

Ze denken met je mee en doen er alles aan om aan de wensen van de klant te voldoen. Hier is echt de klant belangrijk.

H de Rade

Vriendelijk komt afspraken goed na. Geen nawerk.

Open wijze van zaken doen. TIP: Na levering mag er ook wel gebeld worden, hoe tevreden je bent.

A. WITTING

Vooropgesteld je bent er echt klant. Er wordt goed geluisterd naar de wensen en meegedacht aan oplossingen. De medewerkers zijn eerlijk, vakkundig en betrouwbaar. Afspraken worden nagekomen. Hele... Vooropgesteld je bent er echt klant. Er wordt goed geluisterd naar de wensen en meegedacht aan oplossingen. De medewerkers zijn eerlijk, vakkundig en betrouwbaar. Afspraken worden nagekomen. Hele goede service ervaren.

Oplossingsgericht en eerlijk. Geen gedoe over prijsvechten. Gewoon fare and square een aanbieding doen. Je weet snel waar je aan toe bent. Tussentijdse aanpassingen? Geen enkel probleem. Goed... Oplossingsgericht en eerlijk. Geen gedoe over prijsvechten. Gewoon fare and square een aanbieding doen. Je weet snel waar je aan toe bent. Tussentijdse aanpassingen? Geen enkel probleem. Goed georganiseerd bedrijf.

Vos

Onlangs een keuken gekocht bij Reddy keukens. Hierbij uitstekende adviesen gekregen. En snelle levering

Het meest positieve vinden wij het meedenken met de opstelling van de keuken en deze onderbouwd met praktische tips.

T.Aalderink

Wij zijn hartelijk ontvangen en goed geholpen door u verkopers en goed advies

Ja alles goed geregeld en goede monteurs en alles netjes afgewerkt

We kijken met volle tevredenheid terug op de aanschaf en plaatsing van onze keuken. Wij zouden iedereen aanbevelen om hier een keuken te kopen!

Hartelijk, deskundig, professioneel, uitstekende service, nemen alle tijd voor je, meedenkend, verstand van zaken, goed advies, luisteren goed naar je wensen, kortom.... super!

D de Roo

Wordt goed en vriendelijk geholpen

H.K.Hoge

Goede service en vriendelijk personeel en er is goed geluisterd naar onze wensen

Dat het beste voor je word uitgekozen qua apparaten etc