Mevr. Twickler.

Zolang wij klant zijn en dat is al heel lang altijd prima geholpen en voorgelicht. Is er iets mee wat niet vaak voorkomt dan een snelle service of oplossing. Wasmachine hapert, wachten op de... Zolang wij klant zijn en dat is al heel lang altijd prima geholpen en voorgelicht. Is er iets mee wat niet vaak voorkomt dan een snelle service of oplossing. Wasmachine hapert, wachten op de servicedienst, geen probleem we brengen wel even eentje. Super. Nu ik alleen ben is het zo fijn dat je daar met een gerust hart kunt kopen, het voelt goed.

Goede service.

M. Molema

Wij kopen hier graag onze elektrische apparatuur! Je wordt altijd vriendelijk geholpen. Je krijgt eerlijk advies, zowel van de verkopers als van de monteurs. En alles wordt keurig afgeleverd... Wij kopen hier graag onze elektrische apparatuur! Je wordt altijd vriendelijk geholpen. Je krijgt eerlijk advies, zowel van de verkopers als van de monteurs. En alles wordt keurig afgeleverd inclusief het aansluiten. Mocht er iets niet kloppen, dan wordt daar een oplossing voor gezocht.

Roelof

Zeer goede en klantvriendelijke zaak.

R.Knol

Klantvriendelijkheid , uitleg over apparatuur en natuurlijk de uitstekende after sales service

Kobus Wiffers

Prettig geholpen met duidelijke afspraak m.b.t. de te repareren stofzuiger.
Afspraak was dat er gebeld zou worden hoe hoog de kosten van de reparatie ongeveer zouden zijn.
Dat is gebeurd...
Prettig geholpen met duidelijke afspraak m.b.t. de te repareren stofzuiger.
Dat is gebeurd en de kosten waren iets lager.

Fijne winkel deskundig personeel

Rik

Persoonlijk, vriendelijk en vakbekwaam.

Tom Roossien

DSnelle actie na reparatieverzoek en prima, prettige reparatie