G.Koster

Of het nu een wasmachine, televisie of iets anders betreft, wij zijn met Electro World Bakker erg tevreden. Ja we weten dat we via online bestellen waarschijnlijk goedkoper zullen zijn. Wij houden... Of het nu een wasmachine, televisie of iets anders betreft, wij zijn met Electro World Bakker erg tevreden. Ja we weten dat we via online bestellen waarschijnlijk goedkoper zullen zijn. Wij houden echter van persoonlijk kontakt èn met de service die ons geboden wordt zijn we erg tevreden en gaan we graag naar Electro World Bakker.

Van Boven

Het is soms moeilijk om een keuze te maken door het vele aanbod, maar door het goede advies komt het wel voorelkaar om een aankoop te doen.

Kinderdagverblijf de Boerderij Stadskanaal

Een prima bedrijf waar je vlot geholpen wordt.

Tonino

Een gezellige winkel met leuk en deskundige personeel.

Kobus Wiffers

Deskundig personeel, welke informatie en advies op maat kunnen geven.
Snelle , zorgvuldig en deskundige reparatie afhandeling tegen eerlijke prijs.

JHP

Snel en goed geholpen

M.Wever

Ik heb mijn apparaat ter reparatie aangeboden. Ik zou gebeld worden. Na een paar weken zelf maar eens gebeld. Monteur was nog op zoek naar onderdelen. In augustus gebeld. Hij kon ws. niet meer... Ik heb mijn apparaat ter reparatie aangeboden. Ik zou gebeld worden. Na een paar weken zelf maar eens gebeld. Monteur was nog op zoek naar onderdelen. In augustus gebeld. Hij kon ws. niet meer klaar. Ik kon hem halen. Toen ik hem na een tijdje, omdat ik in de buurt was wilde halen, konden ze hem niet vinden. Later werd ik door een zeer arrogante medewerker gebeld dat mijn eigendom, mijn apparaat ,zonder enige waarschuwing was gerecycled.

Goed advies
Alle tijd voor de klant
Zeer tevreden

Henk Robben

Je wordt hier heel goed geholpen. Geven eerlijk advies en nemen de tijd voor je.
Kom hier al jaren.

H.H.

Al jaren goede service en adviezen