Suzanne

Wat een prettige winkel!
Deskundig en erg vriendelijk geholpen.
Ook de aflevering was prima geregeld en ook deze mannen waren zeer vriendelijk.
Niets anders dan lof voor Pronto...
Wat een prettige winkel!
Deskundig en erg vriendelijk geholpen.
Ook de aflevering was prima geregeld en ook deze mannen waren zeer vriendelijk.
Niets anders dan lof voor Pronto Wonen Wolvega!

Deskundigheid!

Zeer vriendelijk en kundig personeel

Vriendelijk en goede service.

Houden zich aan de afspraak

Wanneer product binnen is dan eerder bellen.

Dirk van der Woude

Prima ondersteuning

Vriendelijk personeel

Duidelijker zijn in service bij aflevering

Geert

Nu vier jaar geleden een bank bij Pronto Home Center Wolvega gekocht. Als optie deze laten voorzien van een HR vulling in de zitkussens. Volgens de verkoper werd de bank dan voorzien van een beter... Nu vier jaar geleden een bank bij Pronto Home Center Wolvega gekocht. Als optie deze laten voorzien van een HR vulling in de zitkussens. Volgens de verkoper werd de bank dan voorzien van een beter schuim, namelijk koud schuim. Dit schuim heeft een beter herstellend vermogen tegen het doorzitten, zo werd verteld. Tegen meerprijs natuurlijk. Totaal voor een 3 zits bankje 1.135 euro. Na 3 jaar, begon deze al wat door te zitten. Voor een alleenstaande best wel snel. Er wordt namelijk niet door een heel gezin dagelijks op deze bank gezeten. Echter na 4 jaar was het meer een zitkuil dan een zitbank. Er was niet meer op te zitten. Contact opgenomen met Pronto Home Center Wolvega. Verkoper moest lachen omdat bij een extra HR vulling dit absoluut niet mocht gebeuren. Maar,.... ik moest maar even contact opnemen met de service afdeling van Homecenter Wolvega. Dit gedaan en de eerste reactie was : "maar u heeft geen garantie meer hoor". Hallo ik kom voor een klacht en verwacht een oplossing dacht ik nog. Voorstel van Pronto dat ze deze wel konden repareren voor 250 euro. Moest de bank dan zelf brengen en de reparatie was geheel op eigen risico. Geen enkele coulance regeling of een ander voorstel. Ook geen garantie op de herstelwerkzaamheden. Daar trappen we natuurlijk niet voor een tweede keer in. Daarom een andere hersteller gezocht welke de bank van ander schuim heeft voorzien. Wat bleek,..... er zat helemaal geen HR schuim vulling in!!!! Maar het goedkoopste van het goedkoopste schuim. Rotzooi dus. Pas dus op bij Pronto Home Center Wolvega. Het zijn oplichters. Ze verkopen je dus meubels welke van andere materialen zijn voorzien dan dat ze zeggen terwijl ze je er wel voor laten betalen. Je sluit dus een koopovereenkomst met Pronto maar leveren een veel mindere kwaliteit dan wat je met hen bent overeengekomen. Ze lichten je dus willens en wetens op!!! En als er dan iets mis is, dan kun je gewoon alles zelf betalen. Niets kopen daar in Wolvega. Gewoon een zeer slechte en waardeloze winkel die Pronto Home Center Wolvega.

Geen sterke punten.

Eerlijk verhaal vertellen. En als er iets is, los het op en de klant niet afschepen.

Reactie Pronto Wonen Wolvega:

Geachte,
Wij betreuren het dat u deze kwestie zo opvat en hadden graag in overleg met u een oplossing besproken.
Op moment dat u bij ons in de winkel was om de klacht te melden konden wij...
Geachte,
Op moment dat u bij ons in de winkel was om de klacht te melden konden wij wel zien dat de bank in koudschuim besteld was.
Echter ook koudschuim kan na verloop van tijd inzakken.
Op moment van uw bezoek hebben wij u verzocht dit per e-mail aan onze serviceafdeling te sturen zodat die hier verder mee aan de slag kunnen.
Toen ook inderdaad aangegeven dat de CBW garantie verlopen is maar dat we gaan kijken of dit op te lossen is en tegen welke kosten eventueel.
Ook hebben we toen al gesproken over het zelf brengen van het bankdeel door u.
Wij zouden graag de kussens willen beoordelen of deze inderdaad geleverd zijn zoals besteld ( inclusief koudschuim)
Mocht dit namelijk niet het geval zijn dan zullen wij u uiteraard compenseren.
Met vriendelijke groeten,
Pronto Wonen Wolvega

Renata Pijnacker

We hebben het hoofdzakelijk zelf uitgezocht, verder vriendelijk geholpen

De afleverservice viel enorm tegen. De bank waarvoor je 45 euro bezorgkosten betaald wordt ingepakt en gedemonteerd in de kamer gezet. Je moet zelf de bank in elkaar zetten. En je zit met een enorme... De afleverservice viel enorm tegen. De bank waarvoor je 45 euro bezorgkosten betaald wordt ingepakt en gedemonteerd in de kamer gezet. Je moet zelf de bank in elkaar zetten. En je zit met een enorme bult verpakkingsmateriaal. Daarvoor ga je niet naar een speciaalzaak, dan kan ik het ook op internet bestellen, waar ze geen 45 euro verzendkosten berekenen.