Klantvriendelijk en behulpzaam alles in overleg gegaan

Bankstel zit goed

Ik zou het even niet weten

Mirjam

Wij waren onder meer op zoek naar een geschikte tafel en hier hadden we zo onze eigen wensen en ideeën over, maar waar begin je dan..? Zodra je Pronto binnen loopt valt op dat het een mooie en ruime... Wij waren onder meer op zoek naar een geschikte tafel en hier hadden we zo onze eigen wensen en ideeën over, maar waar begin je dan..? Zodra je Pronto binnen loopt valt op dat het een mooie en ruime winkel is, met een breed assortiment en veel mogelijkheden. Voor ons was niet alleen kwaliteit belangrijk, maar ook de prijs. Gelukkig was er een vriendelijke dame aanwezig, met veel kennis van de producten en de mogelijkheden. Door haar advies zijn we tot een voor ons goede keuze gekomen. Als bonus kregen we ook nog tips over het inrichten van ons interieur. Kortom wij zijn met volle tevredenheid geslaagd!

De kennis en ervarenheid van het personeel

Nee niet echt

Janet

Mooie winkel, ruime keuze, goed advies

deskundige medewerker, bijzonder veel kennis van de producten

geen verbeterpunten of tips, 100% goed geholpen in een overzichtelijk bedrijf

Vlierman

Mooie winkel met uitgebreid assortiment en prettige verkopers

Goede uitleg producten

Zo blijven

Henk

Bankstel gekocht

Snellere levertijd zou fijn zijn

Annemarie Vlot

Zeer goed te spreken over Pronto Wonen, deskundig personeel en komt afspraken na.

zeer duidelijke uitleg over de mogelijkheden die erbij zijn. ook over de keuze van de stof, zeer deskundig geïnformeerd.

nee, geen idee wat beter kon.

G.Meijer

Zeer klant vriendelijk en zeer behulpzaam .Valt helemaal niks op aan te merken .

Elsnerus

Een zeer mooie winkel en vakkundig personeel

Goede en juiste uitleg over het bankstel dat wij gekocht hebben

mevr. Fekkes

Prima bedrijf, heel erg tevreden!

Goed personeel, leuk, vriendelijk, en kennis van zaken!

Nee.

Van Haskera

Wij zijn tot op heden heel tevreden. Zijn vriendelijk en deskundig geholpen in de winkel bij het uitzoeken van een nieuwe hoekbank

Nemen de tijd, denken mee, geven deskundig advies

Nee zou het zo niet weten