Hoek.

Op je gemak rond kijken wat erg prettig is.

Goed overzichtelijk.

Reactie Pronto Wonen Wervershoof:

Wat fijn dat u het winkelbezoek als prettig heeft ervaren heer/mevrouw Hoek. Bedankt voor deze mooie beoordeling! Heel graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Pronto Wonen Wervershoof

Mevr. Bosman

Mooie winkel. Veel stijlen en scherpe prijzen

De stijl en uitstraling van de winkel

Reactie Pronto Wonen Wervershoof:

Bedankt voor het compliment mevrouw Bosman, dat vinden wij leuk om te lezen! Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Pronto Wonen Wervershoof

Annemieke Bot

Ontzettend goed geholpen door Lonneke!

klantvriendelijk

Reactie Pronto Wonen Wervershoof:

Wat fijn dat je zo goed bent geholpen door Lonneke, Annemieke! Bedankt dat je ons een hoge score hebt gegeven. We zien je graag weer een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Pronto Wonen... Wat fijn dat je zo goed bent geholpen door Lonneke, Annemieke! Bedankt dat je ons een hoge score hebt gegeven. We zien je graag weer een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Pronto Wonen Wervershoof

Bootsman

Keurig geholpen met goed advies van Lonneke

Veel aanbod voor een schappelijke prijs

Reactie Pronto Wonen Wervershoof:

Bedankt voor de mooie 5-sterren review heer/mevrouw Bootsman, hier worden wij blij van! Veel plezier met uw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Team Pronto Wonen Wervershoof

A. Ottenbros

Goed advies klantvriendelijk

Reactie Pronto Wonen Wervershoof:

Beste heer/mevrouw Ottenbros, bedankt voor het plaatsen van uw review! Fijn dat u goed advies hebt gekregen. Wij wensen u alvast veel plezier met de aankopen en graag tot ziens! Met vriendelijke... Beste heer/mevrouw Ottenbros, bedankt voor het plaatsen van uw review! Fijn dat u goed advies hebt gekregen. Wij wensen u alvast veel plezier met de aankopen en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Pronto Wonen Wervershoof

Fred

Heel goed ingedeeld, gezellig om door heen te lopen. Mooie spullen.

Reactie Pronto Wonen Wervershoof:

Bedankt voor de mooie score die je ons hebt gegeven Fred! Fijn dat het een positieve ervaring was om door onze winkel te lopen. Graag tot de volgende keer!
Met vriendelijke groet, team Pronto...
Met vriendelijke groet, team Pronto Wonen Wervershoof

Hauwert

Zeer vriendelijk en deskundig advies
Er wordt goed mergedacht

Reactie Pronto Wonen Wervershoof:

Wat fijn dat u zo goed bent geholpen mevrouw Hauwert! Bedankt voor de mooie score die u ons hebt gegeven. Een volgende keer staan we weer voor u klaar.
Met vriendelijke groet, Team Pronto Wonen...
Met vriendelijke groet, Team Pronto Wonen Wervershoof

Ingrid

Mooie winkel met goed en deskundig advies

Goed advies

Reactie Pronto Wonen Wervershoof:

Bedankt voor de mooie beoordeling Ingrid! Graag tot de volgende keer.
Met vriendelijke groet, Team Pronto Wonen Wervershoof

Steven

Goed advies, ruime keuze

Reactie Pronto Wonen Wervershoof:

Bedankt voor de mooie score die je ons hebt gegeven Steven. Alvast heel veel plezier met de nieuwe meubels en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Pronto Wonen Wervershoof

Annemiek

Heel prettig geholpen en mooie dingen aangeschaft

mooie collectie, modern. Vriendelijke bediening

Reactie Pronto Wonen Wervershoof:

Wat fijn om te lezen dat je een positieve ervaring hebt gehad in onze winkel Annemiek. Hier doen wij het voor. Bedankt voor het invullen van de review en graag tot een volgende keer!
Met...
Team Pronto Wonen Wervershoof