C

Prima winkel, je wordt altijd goed geholpen!

vriendelijkheid!

Reactie Pronto Wonen Wervershoof:

Wat leuk om te lezen, dank je wel hiervoor C! Fijn dat je goed werd geholpen. Alvast heel veel plezier met de nieuwe banken en tafels! Met vriendelijke groet, team Pronto Wonen Wervershoof

rita smis

Hele fijne winkel

heel goed personeel luisteren goed naar je wensen .werd geholpen door Lonneke ze neemt alle tijd voor je en luistert heel goed , en leegt alles prima uit als je wat wilt weten ,

nee

Reactie Pronto Wonen Wervershoof:

Wat leuk om te lezen Rita! Bedankt voor het invullen van de review. Fijn dat er goed werd geluisterd naar je wensen en dat er alle tijd werd genomen. Wij wensen je heel veel plezier met het nieuwe... Wat leuk om te lezen Rita! Bedankt voor het invullen van de review. Fijn dat er goed werd geluisterd naar je wensen en dat er alle tijd werd genomen. Wij wensen je heel veel plezier met het nieuwe bankstel, geniet ervan! Met vriendelijke groet, team Pronto Wonen Wervershoof

Meine Kuperus

Mooie winkel en we zijn goed geholpen met prima uitleg

Ruime opzet en veel keus

n.v.t

Reactie Pronto Wonen Wervershoof:

Bedankt voor deze mooie 5-sterren review Meine. Fijn dat jullie goed zijn geholpen en dat er een prima uitleg is geweest! Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, team Pronto Wonen... Bedankt voor deze mooie 5-sterren review Meine. Fijn dat jullie goed zijn geholpen en dat er een prima uitleg is geweest! Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, team Pronto Wonen Wervershoof

M. Schoen

Priima geholpen zeer klantvriendelijk

Mooi ingerichte showroom.
Geeft inspiratie

Alles prima

Reactie Pronto Wonen Wervershoof:

Beste heer/mevrouw Schoen, bedankt voor uw review! Wat fijn dat u zo goed en klantvriendelijk bent geholpen. Leuk dat u de showroom als inspirerend heeft ervaren. Veel plezier met uw nieuwe... Beste heer/mevrouw Schoen, bedankt voor uw review! Wat fijn dat u zo goed en klantvriendelijk bent geholpen. Leuk dat u de showroom als inspirerend heeft ervaren. Veel plezier met uw nieuwe eettafel! Met vriendelijke groet, team Pronto Wonen Wervershoof

Chris de Jong

Vriendelijk en deskundig

het totaal plaatje.

Reactie Pronto Wonen Wervershoof:

Bedankt voor je review Chris! Leuk om te lezen dat je onze winkel aanbeveelt en dat het totaal plaatje klopt! Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, team Pronto Wonen Wervershoof

Patrick

Erg prettig geholpen. Goed advies en geduldig personeel.

De tijd die het personeel neemt voor de aankoop en de begeleiding.

Reactie Pronto Wonen Wervershoof:

Bedankt voor deze mooie 5-sterren review Patrick! Fijn dat er goed advies is gegeven en dat je prettig bent geholpen. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, team Pronto Wonen Wervershoof

Herrema

Deskundig geholpen

Reactie Pronto Wonen Wervershoof:

Beste heer/mevrouw Herrema, bedankt voor uw feedback, fijn dat u deskundig bent geholpen! Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe tv-meubel! Graag tot ziens, met vriendelijke groet, team Pronto... Beste heer/mevrouw Herrema, bedankt voor uw feedback, fijn dat u deskundig bent geholpen! Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe tv-meubel! Graag tot ziens, met vriendelijke groet, team Pronto Wonen Wervershoof

Pronto wonen wervershoof

Werden keurig geholpen zeker voor herhaling vatbaar

verkoop prima

Reactie Pronto Wonen Wervershoof:

Beste heer/mevrouw, bedankt voor uw feedback en leuk om te lezen dat het voor herhaling vatbaar was! Graag tot ziens in onze winkel! Met vriendelijke groet, team Pronto Wonen Wervershoof

Breve

Wij zijn zeer tevreden op de manier waarop wij zijn geholpen en de klantvriendelijkheid.

assortiment is zeer uitgebreid, heel veel keus.

Reactie Pronto Wonen Wervershoof:

Beste heer/mevrouw Breve, bedankt voor dit mooie compliment! Wat fijn dat u zo goed bent geholpen. Wij wensen u alvast heel veel plezier met uw nieuwe bankstel en graag tot een volgende keer! Met... Beste heer/mevrouw Breve, bedankt voor dit mooie compliment! Wat fijn dat u zo goed bent geholpen. Wij wensen u alvast heel veel plezier met uw nieuwe bankstel en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, team Pronto Wonen Wervershoof

Grooteman

Goede service

Reactie Pronto Wonen Wervershoof:

Bedankt voor de mooie score die je ons hebt gegeven meneer Grooteman! Hier worden wij blij van. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, team Pronto Wonen Wervershoof