Mulder

Fijn geholpen

Vriendelijk, eerlijk en behulpzaam

Sommige plekken in de winkel hebben te weinig licht om kleuren goed te kunnen zien

Lisa

Prima en goed advies

Alles

Eigenlijk geen

Particulier

We hadden zaterdag een leuk bankstel uitgezocht en wilden deze vandaag maandag 24 september kopen.2 dames paraderen door de winkel en vroegen of ze konden helpen ja natuurlijk.ik was bezig mijn... We hadden zaterdag een leuk bankstel uitgezocht en wilden deze vandaag maandag 24 september kopen.2 dames paraderen door de winkel en vroegen of ze konden helpen ja natuurlijk.ik was bezig mijn mondkapje goed te doen in verband met mijn bril ze stonden 10 meter van mij af terwijl ze er zelf geen droegen werd mij door het donker langharige kleine ding toegebeten dat ik direct mijn mondkapje voor moest.zo jammer dat het kind dat moest zeggen op zon toon.ik heb in het voorbij gaan nog gezegd dat ze dat beter zo niet had kunnen doen.we zijn de winkel uitgegaan en toch geslaagd voor een ander bankstel bij een andere winkel.wel een langere levertijd maar dat geeft niet.ik ben 66 jaar en laat me echt niet zelfs bij pronto zo af snauwen erg jammer. jullie zijn 950 euro aan inkomsten misgelopen.jullie zullen er niet wakker van liggen maar toch jammer. a bosma

Onvriendelijkheid schijnt vaker voor te komen bij jullie

Als de verkoper zich verheven voelt boven de klant dan gaat er iets niet goed.

A.rolleman

Fantastisch geholpen. Kan niet beter. Nogmaals bedankt.

Goede begeleiding bij problemen. Goed opgelost.

Brouwer

Ronduit slecht

Klant vriendelijkheid

Reactie Pronto Wonen Emmen:

Beste,
Bedankt voor het invullen van de review. Wij hebben getracht met u in contact te komen om te achterhalen wat er verkeerd is gegaan.
Helaas wenst u geen verdere tekst en uitleg te...
Beste,
Helaas wenst u geen verdere tekst en uitleg te willen geven. Spijtig dat wij zo niet tot een oplossing kunnen komen.
Pronto Wonen Emmen

Familie Welling...Borger

Goed, in de winkel prima geholpen ook al was het aldaar toen heel druk. Netjes uitleg gehad en advies over de meubels wat resulteerde tot aankoop.

Gewoon geholpen geworden en regionaal blijven.
Netjes gebeld vooraf, vanwege niet bereikbaar zijn bij ons in de straat.

Het bedrijf wat de meubels bracht ging allemaal prima hoor. Maar er was een kleine jongen bij die kon de meubels amper tillen!!! Dat straalde hij ook iedere keer uit nml........oei zwaar ...ho ff... Het bedrijf wat de meubels bracht ging allemaal prima hoor. Maar er was een kleine jongen bij die kon de meubels amper tillen!!! Dat straalde hij ook iedere keer uit nml........oei zwaar ...ho ff wachten heb hem niet goed vast..... komt zo raar over voor de klant.
Ik was der bij om helpen te tillen en over te nemen. Andere jongen was prima kerel.
Nu geeft dat verder niets maar deze jongens zijn wel de laatste schakel naar de klant van jullie als Pronto.

j schipper

Heel goed van alle kanten goed geholpen

goed en uitstekend mee denken

Elke

Top service

Klantvriendelijk

Niet

R.Brouwer

Veel keus en veel mooie opstellingen in de winkel.

Vakkundig tewoord gestaan.

N.V.T

D.Tiethoff

Zeer net en deskundig personeel en flexibel naar de klant toe

veel keuze uit diverse stijlen en materiaal soorten

misschien dat er een app ontwikkeld kan worden waardoor de klanten de uitgezochte meubels al digitaal in hun huis zouden kunnen bekijken.