Janneke Grozema

Zou zouden alle bedrijven moeten zijn

Kroos

Héél goed. Goede uitleg goede service

Vriendelijke medewerkers

Heb ik niet

Chiel Driessen

Fijne winkel, mooie spullen!

Klantvriendelijk personeel

Er zat lichte schade op de stoelpootjes.

Pronto Wonen Emmen

Heel positief

Heb een aantal keer gemaild over een tv kast die wij hadden zien staan kregen snel reactie terug en ook heel vriendelijk. We kregen de mogelijkheid om 2 dagen later te beslissen of we de kast zouden... Heb een aantal keer gemaild over een tv kast die wij hadden zien staan kregen snel reactie terug en ook heel vriendelijk. We kregen de mogelijkheid om 2 dagen later te beslissen of we de kast zouden kopen of niet.

Had gechat met iemand van Pronto Wonen over of je verplicht was een gereserveerd artikel te kopen, zij zei van niet, maar bij wat ik later las twijfelde ik of dat klopte, was me toen niet helemaal... Had gechat met iemand van Pronto Wonen over of je verplicht was een gereserveerd artikel te kopen, zij zei van niet, maar bij wat ik later las twijfelde ik of dat klopte, was me toen niet helemaal duidelijk

Mirjam

Goed contact

Pronto wonen emmen

Ben dik tevreden met het bedrijf ???

??

Mirjam Hoveling

Goede service en kennis

Bus beschikbaar om de meubels makkelijk thuis te krijgen.

Nvt

Chanine

Wij hebben eetkamer stoelen gekocht en zijn super goed geholpen. Er werd goed met ons mee gedacht! Wij konden de stoelen niet direct ophalen in verband met een verhuizing en dit was geen probleem,... Wij hebben eetkamer stoelen gekocht en zijn super goed geholpen. Er werd goed met ons mee gedacht! Wij konden de stoelen niet direct ophalen in verband met een verhuizing en dit was geen probleem, wij konden hier 2 weken over doen. Super service!

Goede service en klantgericht

Nee

Esther Hartmann

Goede vriendelijke service

Mee denkend

Wortelboer

Vriendelijk personeel, gezellige winkel.

Goede service, professionele en uitgebreide uitleg en tips over de producten.

Bij het verhuren van de bus aan klanten zal deze i.v.m. corona zeker schoon en ontsmet overhandigt moeten worden om eventuele verspreiding van corona tegen te gaan!!