Van essen

Zeer vriendelijk geholpen en er werd goed naar onze wensen geluisterd

Niet opdringerig. Behulpzaam

Liset

Goede service en advies! Prettig geholpen

De mensen in de winkel luisteren naar mijn wensen en geven passend advies.
Nemen ook de moeite om mee te denken!

Op deze voet verder gaan! Als erg prettig ervaren!

Romy van Vliet

Prima geholpen, aan al onze wensen kon zonder problemen worden voldaan.

Erg leuk, deskundig en zonder opdringerigheid geholpen, alle tijd gehad om meubels te bekijken heeft er toe geleid het bankstel bij Pronto te kopen

Vriendelijkheid

Esther Jessen

Ivm een klacht kregen we een tegoedbon, fijn dat Pronto dit zo goed opgelost heeft. Ons halve interieur bestaat nu uit meubels van Pronto, altijd goed geholpen.

Dat er enorm de tijd genomen wordt om je te helpen en begeleiden bij het doen van de aankoop. Alle werknemers waar we tot nu toe mee te maken hebben gehad zeggen zelfs dat het niet erg is als ze wat... Dat er enorm de tijd genomen wordt om je te helpen en begeleiden bij het doen van de aankoop. Alle werknemers waar we tot nu toe mee te maken hebben gehad zeggen zelfs dat het niet erg is als ze wat langer moeten blijven, dat is erg fijn.

Aan afspraken houden: als er gezegd wordt dat we terugkoppeling zullen krijgen over onze klacht, krijgen we deze ook graag. Zo kostte het heel wat geduld en telefoontjes, maar uiteindelijk is het... Aan afspraken houden: als er gezegd wordt dat we terugkoppeling zullen krijgen over onze klacht, krijgen we deze ook graag. Zo kostte het heel wat geduld en telefoontjes, maar uiteindelijk is het naar meer dan tevredenheid opgelost gelukkig!

Eerder bestelling gedaan en perfect geholpen

Goede uitleg

Geen tips of verbeterpunten

We hebben een bank gekocht bij jullie, waar we goed over zijn geadviseerd en geholpen.

Rustig de tijd voor je nemen, niet opdringerig.

Wij zijn niet gebeld dat de bank binnen was. Hebben zelf erachteraan moeten bellen, en toen bleek dat de bank al enige tijd binnen was.

De ervaring is goed.

Nee

Nee.

hagendordt

Mooie zaak. goede prijzen

vriendelijk, goed adviserend personeel.

nee

Ontzettend goed geholpen. Vriendelijk personeel. En goed advies.

Warm welkom

Nee