Nieswaag

Gewoon goed.

Niets bijzonders.

Zelf afhalen in H.H. Waard niet sterk.

Xxxx

Goed geordend

Beter bereikbaarheid

C. Blok

Top meubels, maar het bezorgen of afhalen mag nog wel verbeterd worden.

Mooie meubels

Bezorgen mag goedkoper, en het afhalen van een magazijn is niet gemakkelijk i.v.m. de afstand.

Hans Neervoort

Vriendelijk personeel, ruime keuze, deskundig advies. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Zie boven

Nee

Nmj kuijper

We hebben een bank gekocht die in de showroom stond, met de bank zijn we zeer tevreden, de levertijd en financiële afspraken niet tijdens de bezorging niet. De bank kwam pas na dagen, we zouden... We hebben een bank gekocht die in de showroom stond, met de bank zijn we zeer tevreden, de levertijd en financiële afspraken niet tijdens de bezorging niet. De bank kwam pas na dagen, we zouden gebeld worden over leveringstijd. We moesten zelf bellen hoe her er mee stond.

Goed geholpen door medewerkster, moesten plotseling weg, bank werd vastgehouden tot afgesproken datum voor afhandeling.

Bezorgkosten zeer hoog, afstand tot winkel 500 mtr. Kosten bezorging 50,00 in huis extra 25,00. Bij afleveren nog eens 19,00 betalen omdat ze een trapje van 9 treden omhoog moesten wat in twee... Bezorgkosten zeer hoog, afstand tot winkel 500 mtr. Kosten bezorging 50,00 in huis extra 25,00. Bij afleveren nog eens 19,00 betalen omdat ze een trapje van 9 treden omhoog moesten wat in twee tellen gebeurd was. Dit vond ik schaamteloos, maar kon er niet onderuit. Ik bedenk me tweemaal voor ik bij pronto nog iets koop wat bezorgt moet worden.

H van den Berg

Wij hebben vorige week Alkmaar bezocht en een erg positieve ervaring met deze zaak en willen hier aangeven dat wij erg blij waren met het vriendelijke personeel hier. Tof om te merken dat er zorg is... Wij hebben vorige week Alkmaar bezocht en een erg positieve ervaring met deze zaak en willen hier aangeven dat wij erg blij waren met het vriendelijke personeel hier. Tof om te merken dat er zorg is voor iemand met een handicap!

aardig

Kees van Klaveren

Fijne zaak om te winkelen, prijs-kwaliteit verhouding uitstekend, kundig en aardig personeel, wij mochten grote stalen stof mee naar huis nemen om te vergelijken, hierdoor uiteindelijk een mooie... Fijne zaak om te winkelen, prijs-kwaliteit verhouding uitstekend, kundig en aardig personeel, wij mochten grote stalen stof mee naar huis nemen om te vergelijken, hierdoor uiteindelijk een mooie heerlijk zittende bank gekocht, inmiddels hebben meerdere familieleden hier hun meubels gekocht, aanrader dus!!

Aardig eerlijk en deskundig personeel.

Foekens

We zijn zijn zeer tevreden met de levering en de kwaliteit van de zitbank

ik had een vraag en werd heel snel en vakkundig te woord gestaan

Visser

Directe levering