Elly

Meerdere aankopen gedaan en altijd correct en duidelijk advies en vlotte afwikkeling van betaling en bezorg/afhaal afspraak wanneer het als klant uitkomt.

Als eerder benoemt fijne klant contact

Is al prima ?

grim

In de winkel goed geadviseerd, de afgesproken levertijd is nagekomen

goed advies in de winkel

Roy Dijkhuizen

Uitgebreide service, doet wat het belooft

Heel transparant en duidelijk tav keuzes, kosten en levertijd. Kwalitatief mooie producten

De Haan

Wij werden goed geholpen bij onze aankoop.

De verkoopster, Jessica, hielp ons ook goed bij onze twijfel. De kleur, de maat, het product. Echt met alles heeft zij ons goed geholpen!

Het is niet echt een verbeterpunt of tip, maar wij vonden het jammer dat wij na de aankoop in de winkel kwamen en te horen kregen dat Jessica een andere uitdaging had gevonden. Niet dat we de... Het is niet echt een verbeterpunt of tip, maar wij vonden het jammer dat wij na de aankoop in de winkel kwamen en te horen kregen dat Jessica een andere uitdaging had gevonden. Niet dat we de aankoop niet hadden gedaan, maar zij hielp ons echt top!

B.De Wit

Top service

Duidelijk uitleg ,netjes personeel , netjes geregeld allemaal

Boer

Heel goed

Goed geholpen om de juiste bank te kopen

Niks te klagen

familie Molenaar-Hetteling

Vriendelijk geholpen, met duidelijke uitleg

niets teveel om extra heen en weer te lopen voor extra woon accessoires

factuur was aangepast in het filiaal maar niet door gegeven aan ons, waardoor er een ander betalingsverzoek stond op de afleveringbon van ons als dat van het filiaal. wij hebben contact opgenomen ,... factuur was aangepast in het filiaal maar niet door gegeven aan ons, waardoor er een ander betalingsverzoek stond op de afleveringbon van ons als dat van het filiaal. wij hebben contact opgenomen , werd netjes uitgelegd. Maar de verwarring had kunnen worden voorkomen door de klant in te lichten over de aanpassing.

Ootes

Prima ervaring

goed advies gekregen

Nieswaag

Gewoon goed.

Niets bijzonders.

Zelf afhalen in H.H. Waard niet sterk.

Xxxx

Goed geordend