Opa Borrelwater

Kwalitatief Uitermate Teleurstellend

Geen tips.

Susanne

Geen druk, klantvriendelijk, duidelijke uitleg. Persoonlijke uitstraling niet zakelijk

Reactie Profijt Meubel:

Bedankt voor deze mooie review Susanne. Wij zijn blij dat wij u met een duidelijke uitleg en zonder druk een fijne ervaring hebben mogen geven.
Alvast heel veel plezier gewenst van jullie...
Alvast heel veel plezier gewenst van jullie nieuwe inrichting.
Chloƫ

A.Arends

Goed advies van een behulpzame verkoper ignas

Goed advies van verkoper

Geen verbetertips

Reactie Profijt Meubel:

Hartstikke bedankt voor de mooie woorden over onze collega Ignas. Met vriendelijke groet, Profijt Meubel Huissen.

Dave Schabbing

Zeer goed

Reactie Profijt Meubel:

Hartstikke bedankt voor je vriendelijke woorden Dave! Super dat je goed bent geholpen door Ignas in onze winkel. Met vriendelijke groet, Profijt Meubel Huissen.

Douwe Veenstra

Behulpzame en enthousiaste medewerkster

Hoi Douwe,
Hartelijk dank voor het invullen van de review, fijn dat alles naar wens was.
Alvast veel plezier met de nieuwe eethoek. Kom gerust nog een keertje langs.
Met vriendelijke...
Hoi Douwe,
Hartelijk dank voor het invullen van de review, fijn dat alles naar wens was.
Alvast veel plezier met de nieuwe eethoek. Kom gerust nog een keertje langs.
Met vriendelijke groeten,
Team Profijt Meubel Wolvega!

Jan Giessen van de

Zeer prettig

Reactie Profijt Meubel:

Leuk om te horen dat je het bezoek aan onze winkel als zeer prettig ervaren hebt, Jan. En bedankt voor het compliment voor de deskundigheid van onze medewerkers. Met vriendelijke groet, het team van... Leuk om te horen dat je het bezoek aan onze winkel als zeer prettig ervaren hebt, Jan. En bedankt voor het compliment voor de deskundigheid van onze medewerkers. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Sliedrecht

S.Drijfhout

Leuke uitstraling. Mooie spullen.

Hallo Drijfhout,
Het is goed om te horen dat alles naar zin was. En bedankt voor het invullen van de review.
Veel plezier met het nieuwe salontafeltje.
Met vriendelijke groeten,...
Hallo Drijfhout,
Veel plezier met het nieuwe salontafeltje.
Met vriendelijke groeten,
Team Profijt Meubel Wolvega!

Ralf Beatse

Prettige en meedenkend personeel

Reactie Profijt Meubel:

Hartstikke bedankt voor het delen van je positieve ervaring en feedback Ralf! Met vriendelijke groet, Profijt Meubel Huissen.

Fam bouwman

De medewerkers zijn deskundig en nemen de tijd voor een goed advies

Reactie Profijt Meubel:

Beste familie bouwman, heel erg bedankt voor deze positieve review, erg fijn om te horen dat de kwaliteit naar tevredenheid is. Nog een paar weken en dan wordt uw meubel geleverd, wij wensen u en de... Beste familie bouwman, heel erg bedankt voor deze positieve review, erg fijn om te horen dat de kwaliteit naar tevredenheid is. Nog een paar weken en dan wordt uw meubel geleverd, wij wensen u en de poezen alvast veel plezier van de nieuwe bank.
Team Profijtmeubel Doetinchem

Willen Snyders

Heel goed en fijn geholpen door Nadia en vakkundig duidelijke informatie een lieve meid denkt met ons mee

Reactie Profijt Meubel:

Bedankt voor deze mooie woorden en complimenten voor onze collega Nadia, Willem. We waarden het zeer dat je laat weten zo tevreden te zijn hoe jullie geholpen zijn door Nadia. We wensen jullie heel... Bedankt voor deze mooie woorden en complimenten voor onze collega Nadia, Willem. We waarden het zeer dat je laat weten zo tevreden te zijn hoe jullie geholpen zijn door Nadia. We wensen jullie heel veel relaxplezier toe. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Sliedrecht