Jane tuijt

Wij zijn geweldig geholpen door Gerrit. Hebben 6 mooie eetkamerstoelen gekocht en een eethoekbank besteld. Je kan hem alles vragen en hij weet precies wat je bedoelt. Gerrit bedankt voor je service... Wij zijn geweldig geholpen door Gerrit. Hebben 6 mooie eetkamerstoelen gekocht en een eethoekbank besteld. Je kan hem alles vragen en hij weet precies wat je bedoelt. Gerrit bedankt voor je service en goede advies wij wensen jou voor straks een fijne vakantie en komen daarna voor de bank in de woonkamer. Jane en ton

Alles is mogelijk kleur stof materiaal.
Geweldig personeel

Reactie Profijt Meubel:

Dank u wel voor deze positieve review, Jane Tuijt. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe meubels. Met vriendelijke groet, Team Profijt Meubel

Joyce de Kimpe

In een woord geweldig. Ik werd super geholpen door Norbert. Ben erg blij met mijn nieuwe meubels!

Beste Joyce,
heel erg bedankt voor deze review, en wij zijn heel blij dat u deze ervaring hebt in onze winkel.
We zien u graag weer eens terug.
Profijt Team.

R van Dalen

Vandaag geweest heel erg fijn en zeer goed geholpen door Stan complimenten..
Vandaar ook gelijk de bank gekocht, en hij heeft ook nog geregeld voor een 2de lamp erbij 👍👍

Reactie Profijt Meubel:

Bedankt voor je mooie review! Fijn dat je goed bent geholpen door Stan in onze winkel en dat je bent geslaagd voor een mooie nieuwe bank. Ook in de toekomst staat de koffie klaar! Met vriendelijke... Bedankt voor je mooie review! Fijn dat je goed bent geholpen door Stan in onze winkel en dat je bent geslaagd voor een mooie nieuwe bank. Ook in de toekomst staat de koffie klaar! Met vriendelijke groet, Profijt Meubel Huissen.

Vincent

Goede ervaring en snel geschakeld!! Een mooie eetbank eetstoelen en barkrukken gekocht met mooie korting en erg goede service en vriendelijk personeel! Echt een aanrader

Service

Reactie Profijt Meubel:

Bedankt voor het achterlaten van uw mooie beoordeling Vincent. We wensen u veel plezier van uw nieuwe stoelen. Met vriendelijke groeten, Team Profijt Meubel

Hylke Feenstra

Hallo Hylke,
Erg bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Het is fijn om te horen dat u een goede ervaring had.
Alvast veel plezier met de nieuwe eethoek.
Met vriendelijke...
Hallo Hylke,
Alvast veel plezier met de nieuwe eethoek.
Met vriendelijke groeten,
Team Profijt Meubel Wolvega

Elly Slinkman

Goede ervaring vriendelijk geholpen en duidelijke uitleg over de mogelijkheden

Reactie Profijt Meubel:

Wat fijn te lezen dat je vriendelijk bent geholpen en dat ook onze uitgebreide mogelijkheden qua meubels en materialen goed is bevallen. Met vriendelijke groet, Profijt Meubel Huissen.

Johan Balt

Prima. Vriendelijke ontvangst

Penny Kox

We vonden het prettig shoppen. Op zoek naar de juiste eetkamerstoelen. We hebben super goed advies gekregen en super vriendelijk.

Reactie Profijt Meubel:

Hartelijk dank voor uw fijne review mevrouw Kox.
Graag weer tot ziens in onze winkel.
^Sharona
Profijt Meubel Tilburg

Carla Schramm

We zijn telefonisch goed geholpen door Maarten. Hij heeft meegedacht om een bank bij ons te krijgen zonder teveel kosten.

Klantvriendelijkheid aan de telefoon

Bezorgkosten verminderen!

Reactie Profijt Meubel:

Bedankt voor de mooie beoordeling, Carla Schramm. Heel fijn om te lezen dat we telefonisch goed hebben kunnen helpen.
Team Profijt Meubel

Nicole van Harn

We zijn door Stan fijn geholpen, vriendelijk en met een vleugje humor.

Reactie Profijt Meubel:

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring Nicole! Fijn te horen dat jullie goed zijn geholpen door Stan in onze winkel. Met vriendelijke groet, Profijt Meubel Huissen.