Fam. Annink

Goed geholpen in de showroom , super op de hoogte gehouden van de staat van onze bestelling en perfecte service nadat bleek dat onze bank beschadigd was ???

Perfect hoe onze beschadiging aan onze bank is opgelost dus een hele goede service

Geen ga zo vooral door want klantvriendelijkheid en service is heel belangrijk ?

Uitstekend bevallen. Niet onze eerste aankoop geweest

prijs/kwaliteit

maathuis

De meubels zijn prima vond het allen vervelend dat er schroeven ontbraken van het dressoir hier over gebeld werdt aan telf gezegd fabriek heeft waarschijnlijk vakantie,,dit vond ik erg slecht dus... De meubels zijn prima vond het allen vervelend dat er schroeven ontbraken van het dressoir hier over gebeld werdt aan telf gezegd fabriek heeft waarschijnlijk vakantie,,dit vond ik erg slecht dus hebben we zelf voor oplossing gezocht en schroeven gehaald dit viel nog niet mee want ze hadden geen gangbare maat !! erg jammer dat maar veder tevreden!!

ja goede prijs em goed geholpen met bestellen in winkel

ja zoiets als met de schroeven mag eigenlijk niet gebeuren als de consument de meubels kreeg wil deze ze graag in elkaar zetten logische toch !

Mevr F muller

We zijn tevreden over de aankoop. Had wel meer personeel aanwezig kunnen zijn

Nee helemaal niet, zijn erg tevreden over de aanschaf van het product en dit aan vriendin doorgegeven en direct ook een mooie stoel gekocht

Meer personeel graag

Ellen

Al meer dan 12 weken wachtende op mijn bank. Deze week zou de levering moeten zijn echter weten zij nog niks. Ze houden je niet op de hoogte van de levertijd. Ze laten je ontwetend. Bij mijn eerste... Al meer dan 12 weken wachtende op mijn bank. Deze week zou de levering moeten zijn echter weten zij nog niks. Ze houden je niet op de hoogte van de levertijd. Ze laten je ontwetend. Bij mijn eerste meubels 10jr geleden uitstekende service en vandaar ook mijn meubels hier gekocht. Dit valt mij heel erg tegen, en is teleurstellend. Benieuwd of ze vanmiddag nog bellen zoals de afspraak was. Ook gaven ze aan dat de bezorgservice vol zat.. levertijd is levertijd..

Verkoper weet waar hij het over heeft.

Beter de klant informeren. Levertijden nakomen

FAD Grul

21/2 zitsbank plus clubfauteuil gekocht

geen sterke

geen zwakke

S ozkan

Super vriendelijk personeel goed kwaliteit

Goed info over product

Monteren gratis mogen zijn

Een goede ervaring< goed geholpen en voorgelicht.

Ja, een onderhoudsmiddel, goede service

geen idee

Tineke Geele-Scheve

Veel van onze meubels komen bij Profijt weg. Geweldige zaak met veel keus en deskundige hulp.

Altijd telefonisch bereikbaar, goede afspraken waar ze zich aan houden.

ga vooral zo door

Derk en Hilly Jager

Zeer goede ervaring kom zeker terug.

Ruime keuze goede voorlichting prima service