Zandhuis

Zeer slechte service.

Jeanine Krebbers

Aflevering en montage slecht! Geen vriendelijke monteurs!

Nee vriendelijker, personeel!

Ze werkte hard maar niet aardig, mijn dochtertje moest naar buiten om naar de wc te kunnen in ons eigen huis, dat vind ik niet kunnen en het regende keihard!

Ten Elsen

Zie onderstaande

Ik heb een paar jaar geleden alle meubels besteld bij profijt en toen was het prima. Afgelopen jaar nieuw bank en eetkamer stoelen besteld. De bank kwam met een gaatje erin, dit kan gebeuren maar... Ik heb een paar jaar geleden alle meubels besteld bij profijt en toen was het prima. Afgelopen jaar nieuw bank en eetkamer stoelen besteld. De bank kwam met een gaatje erin, dit kan gebeuren maar dan moet je lang wachten tot het gemaakt is. Vervolgens na een half jaar wachten kwamen de eetkamerstoelen. Eerst al teveel betaald terwijl ik hierover nog gebeld had en dit geregeld zou zijn bij het afhalen. Geld trouwens wel snel terug gekregen dat was netjes. Maar dan zijn de stoelen vervolgens ook nog niet goed. De frames waren verroest dus moest ook weer opnieuw besteld worden. Al met al dit keer absoluut niet tevreden erg jammer.

Voldoende, levering ook

Goedkoper dan lowik

Behandeling van de bank, erg duur
Hopelijk gaat deze hierdoor lang mee (met kinderen erbij)

Erg goed geholpen!

We hadden 2 dezelfde hoge kasten besteld. Bij levering zat er al 1 in elkaar en de ander zat nog in doos. Achteraf bleek de in elkaar gezette kast een showmodel te zijn geweest. Het zou de volgende... We hadden 2 dezelfde hoge kasten besteld. Bij levering zat er al 1 in elkaar en de ander zat nog in doos. Achteraf bleek de in elkaar gezette kast een showmodel te zijn geweest. Het zou de volgende keer fijn zijn dat we gewoon de nieuwe spullen direct kregen. In plaats een showmodel voor de volle prijs te betalen en eerste instantie niet zeggen dat het een showmodel is.

Marloes

Nee

Diversiteit en mogelijkheden

Nee

Hans

Gedegen en goed

goede prijs kwaliteit verhouding

betere schema's maken voor in elkaar zetten van de meubels

Piet

Redelijk tevreden over ervaringen met Profijt meubelen. Vond achteraf levertijd voor deze bouwpakketten redelijk lang.
Prijs/kwaliteit van producten vond ik matig. Klacht afhandeling was ook...
Prijs/kwaliteit van producten vond ik matig. Klacht afhandeling was ook matig.

Zoals aangegeven Klantvriendelijkheid en afhalen bezorgen

Klachtafhandeling.

Ter Harmsel

Vh voorjaar zag ik een mooie bank in het foldertje. In de winkel hielp René ons heel fijn. Hij gaf ons tijd om onderling te overleggen en vertelde alle mogelijkheden. We wilden graag een leren bank... Vh voorjaar zag ik een mooie bank in het foldertje. In de winkel hielp René ons heel fijn. Hij gaf ons tijd om onderling te overleggen en vertelde alle mogelijkheden. We wilden graag een leren bank van hoge kwaliteit die 15 jaar mee kan. En we zitten nu prinsheerlijk op onze mooie hoekbank. Met de geruststelling erbij dat eventuele schade of problemen met de bank gedekt worden door de bijgekochte garantie.

Extra garantie voor de meest gekke dingen. Zelfs als de hond in het leer kauwt is het 1malig gedekt.
De vele opties om de bank naar eigen smaak samen te stellen beviel ons ook ontzettend goed.

Lange levertijd. Toen ik 1 dag niet kon was de eerstvolgende datum gelijk een week later.

Anita

We zijn prima geholpen. Een prettige verkoper die niet opdringerig was.