Ruud Greve

Vriendelijk en behulpzaam personeel die meedenken als er om gevraagd wordt. Niet opdringerig gelukkig.

Zie boven.

Het zou absoluut een positief punt zijn als de gekochte producten gratis thuisbezorgd zouden worden. Dit verstevigd de band tussen klant en bedrijf en deze zal sneller terugkomen om iets aan te... Het zou absoluut een positief punt zijn als de gekochte producten gratis thuisbezorgd zouden worden. Dit verstevigd de band tussen klant en bedrijf en deze zal sneller terugkomen om iets aan te schaffen.
Zo heeft cool bleu deze service wel en ook daardoor een terugkerend winkelend publiek.

Ik ben zeer content met de wijze waar ik ben geïnformeerd en aangesproken.

De uitstraling: kom gerust binnen, neem een kijkje en probeer uit.

Zou het niet weten.

Op zoek naar fauteuils hier veel keus goede hulp en betaalbaar

veel keus in betaalbare meubelen en een prima assortiment

de gratis koffie was geweldig

Marja

Een gezellige winkel met veel keus en vriendelijk personeel!

Ruime keus

Nee

R.D. Miedema

We zijn fantastisch geslaagd bij Profijt Meubel,
zijn zeer happy met de gekochte meubels en een goede prijs/kwaliteits verhouding .
Tevens zijn wij vriendelijk en vakkundig bediend.

We hebben een bank gekocht met de reiniging service. Al met al toch een behoorlijk bedrag. Nadat we we de bank hadden opgehaald met een mooie geleende kar van kapinga, bleek al snel dat er een... We hebben een bank gekocht met de reiniging service. Al met al toch een behoorlijk bedrag. Nadat we we de bank hadden opgehaald met een mooie geleende kar van kapinga, bleek al snel dat er een knullig uitleg was waar zo ongeveer de pootjes onder de hoekbank kwamen. Echt heel slecht vonden wij. Voor zo iets kostbaars is wel een beetje onprofessioneel. Dat hadden we ook niet eerder mee gemaakt. Na telefonisch contact en uitleg hebben we ze er zo ongeveer zelf er letterlijk in moeten boren. Dat haalde het plezier van een nieuwe bank echt even weg helaas.

Vriendelijk personeel.

Duidelijkheid...

Reactie Profijt Meubel Leeuwarden:

Jammer dat het niet duidelijk was waar de poten bevestigd moesten worden.
We hebben uw opmerking door gegeven aan de leverancier ter verbetering.
En wij wensen u toch heel veel plezier met...
Jammer dat het niet duidelijk was waar de poten bevestigd moesten worden.
We hebben uw opmerking door gegeven aan de leverancier ter verbetering.
En wij wensen u toch heel veel plezier met uw bank!

Jannie Hansma

Super bedrijf ! En snelle levering

Snelle levering en goede kwaliteit meubels

Vriendelijk en vakkundig..
producten geleverd binnen de afgesproken datum

snel en correct geleverd duidelijke beschrijving hoe de stolen gemonteerd moesten worden

ga zo door

Positief; vriendelijk en behulpzaam.

J. van Krugten

Telefonisch contact over een order via internet. Ergens in een filiaal moest nog een salontafel staan waar we ook de eettafel van hebben. Het was de medewerkster gelukt het allerlaatste exemplaar... Telefonisch contact over een order via internet. Ergens in een filiaal moest nog een salontafel staan waar we ook de eettafel van hebben. Het was de medewerkster gelukt het allerlaatste exemplaar voor ons te bemachtigen.

Alles voor de klant over hebben, overal achteraan gaan. Klant wordt goed op de hoogte gehouden.

Bij betaling van de klant goed doorspelen naar het filiaal van waaruit geleverd wordt. Ik heb mijn afschrift laten zien want ik mocht bijna nog een keer afrekenen. Meneer heeft contact opgenomen met... Bij betaling van de klant goed doorspelen naar het filiaal van waaruit geleverd wordt. Ik heb mijn afschrift laten zien want ik mocht bijna nog een keer afrekenen. Meneer heeft contact opgenomen met Leeuwarden.